Navatar to rozwiązanie dla kierowców stworzone z myślą o społeczności. Częsta aktualizacja map, coraz lepsza nawigacja oraz mobilne CB Radio umożliwia realizację scenariuszy, które nie są dostępne w standardowych nawigacjach. Tutaj kierowcy mają głos!

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Navatar, społeczność kierowców, oferuje pierwsze w Polsce głosowe CB Radio na komórki (mCB) oraz darmowy moduł nawigacyjny GPS, w oparciu o światowy projekt OpenStreetMap, zapewniający częstą aktualizację map. Navatar pomaga polskim kierowcom uzyskać aktualne i poszukiwane informacje drogowe, takie jak miejsca częstych remontów, patrole policji, miejsca korków czy tańsze stacje benzynowe. W Navatar można zarządzać informacjami drogowymi w sposób centralny i udostępniać je kierowcom.

Navatar jest obecnie dostępny na platformy iPhone i Android. Kolejne wersje będą udostępniane w zależności od zapotrzebowania użytkowników.

Trzy miesiące po swoim debiucie na rynku, Navatar udostępnia mobile CB (mCB), pierwsze w Polsce głosowe CB Radio na smartfony z wykorzystaniem technologii GPS. Posiadając smartfon z systemem Android lub iPhone kierowca, po zainstalowaniu aplikacji Navatar, może nagrywać i odsłuchiwać głosowe komunikaty drogowe nagrane centralnie lub przez innych użytkowników. Dodatkowo aplikacja umożliwia wprowadzanie danych dotyczących cen paliw, co – wraz ze wzrostem liczby użytkowników  aplikacji - umożliwi kierowcom wyszukanie tańszej stacji w okolicy.

Plany Navatara na ten rok obejmują m.in. udostępnienie dalszych aplikacji mobilnych w oparciu o platformę lokalizacyjną, rozbudowę modułu nawigacyjnego i mCB, migrację na inne platformy smartfonowe, a także nawiązywanie partnerstw z dostawcami treści, miastami i firmami zainteresowanymi scenariuszami wokół lokalizacji (location based services).Niezmiernie ważny dla NavatarLabs jest dialog z kierowcami, członkami społeczności, którzy najlepiej wiedzą, gdzie jeszcze należy skierować światło Navatara, aby w Polsce jeździło się lepiej.

 

źródło: informacja prasowa / Navatar

Komentarze (0)