foodpanda – największy na świecie serwis pozwalający zamówić jedzenie online, wprowadza nową wersję aplikacji mobilnej. Nowa aplikacja umożliwia nie tylko bezpośrednie zamówienie posiłku, ale także dokonanie płatności za pomocą smartfonu. Aplikacja dostępna jest na wszystkich głównych platformach mobilnych: iOS, Android, Windows, Nokia X i Asha.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Najnowsza wersja aplikacji przede wszystkim ułatwia proces składania zamówienia. Powracający użytkownicy mają dostęp do historii zamówienia, dzięki czemu łatwo i wygodnie mogą wybrać oni zamówiony wcześniej posiłek, bez potrzeby przechodzenia przez cały proces od początku. Ponadto, dzięki wprowadzeniu dodatkowych opcji wyboru, aplikacja jeszcze łatwiej pozwala użytkownikom dostosować zamówione posiłki, do swoich oczekiwań. Nowa aplikacja mobilna jest kolejnym kamieniem milowym dla marki foodpanda.

Nasze doświadczenie i wiedza pozwoliły nam stworzyć aplikację nowej generacji, która pozwoli użytkownikom zamawiać posiłki jeszcze szybciej i wygodniej. Rynek jedzenia online jest bardzo dynamiczny, a nowa aplikacja pozwoli nam umocnić się na pozycji światowego lidera – komentuje Ralf Wenzel, globalny dyrektor zarządzający foodpanda.

Podobnie jak w poprzedniej wersji aplikacji, klienci będą mogli korzystać z różnych zintegrowanych opcji płatności, takich jak dedykowane serwisy płatności, płatność kartą oraz gotówką. Nowością jest możliwość finalizacji płatności za pomocą smartfonu. Na tym polu foodpanda jest jednym z pionierów.

Cieszymy się, że możemy nareszcie zaoferować nasz nowy, unikalny system zamawiania jedzenia. Nowy User Experience (UX) sprawia, że aplikacja jest nie tylko bardziej intuicyjna, ale też daje dużo więcej radości z użytkowania. Dopracowany interfejs (UI) jest teraz nie tylko jasny i przejrzysty, ale też znakomicie wygląda. – kończy Michał Rokosz, dyrektor generalny foodpanda na rynki CEE.

Najnowsza wersja aplikacji mobilnej umożliwia klientom zamawianie posiłków z tysięcy restauracji na całym świecie - w Polsce jest to już ponad 1500 lokali oferujących różnorodne kuchnie. Dzięki licznym próbom i analizom, zespół foodpanda przygotował aplikację, która jest najbliższa potrzebom konsumentów. Jak wyjaśnia Michał Rokosz - Staraliśmy się wsłuchać w opinię naszych klientów i wyjść naprzeciw ich oczekiwaniom. Prace nad nową aplikacją były bardzo długie: eksperymentowaliśmy, porównywaliśmy i analizowaliśmy. Efektem końcowym jest nasza nowa aplikacja. Wierzymy, że nasi użytkownicy będą mile zaskoczeni zmianami, które wprowadziliśmy. Jesteśmy przekonani, że wprowadzenie nowej aplikacji wzmocni naszą pozycję w Europie Centralnej i Wschodniej, w której jesteśmy liderem, czego potwierdzeniem była wręczona nam niedawno nagroda Europas 2014.

Nowa wersja aplikacji foodpanda jest dostępna na głównych platformach mobilnych: iOS, Android, Windows, X i Nokia Asha. 

Komentarze (0)