Vintom – startup z polskim paszportem, który stworzył narzędzie zwiększające efektywność wideo content marketingu, zaprezentuje się  w Dublinie podczas Web Summit 2014. 

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Podczas Web Summit 2014 właściciele Vintom jako wystawcy i pomysłodawcy pokażą technologię umożliwiającą zmianę biernego odbiorcy wideo w aktywnego klienta. Każda firma posiadająca wideo na swojej stronie internetowej lub w serwisie YouTube może samodzielnie dodać do filmu darmową „nakładkę” vintom i zaproponować widzom wybrane „call to action: kup teraz, zostaw e-mail, polub na Facebooku, umów się na spotkanie oraz udostępnij film. Wprowadzenie takiego rozwiązania nie tylko zwiększa zasięg wideo content marketingu, ale również w nieinwazyjny sposób wspiera sprzedaż. 

Web Summit, nazywany również „Davos for Geeks”, to największa startupowa konferencja, za sprawą której Dublin został okrzyknięty w branży technologiczną stolicą świata. Podczas trzydniowego wydarzenia, odbywającego się w dniach 4-6 listopada, wystąpi 100 prezesów oraz właścicieli największych firm ze świata nowych technologii m.in. Drew Houston, twórca Dropboxa; Phil Libin, szef Evernote; Noam Bardin, szef Waze czy David Karp, założyciel Tumblr .

Dla właścicieli vintom.com uczestniczenie w Web Summit jest okazją to do zaprezentowania się i skorzystania z doświadczenia najlepszych specjalistów od rozwoju projektów opartych na najnowszych technologiach. To również szansa na poszerzenie sieci globalnych kontaktów z inwestorami, potencjalnymi partnerami biznesowymi i mediami. 

Cieszę się, że Vintom został doceniony przez organizatorów Web Summit. Zaproszenie na tak prestiżowe wydarzenie branży technologicznej jest dla nas dużym wyróżnieniem. Nad technologią pracowaliśmy równo 12 miesięcy. Narzędzie powstało w odpowiedzi na potrzeby marek, które szukają rozwiązań zwiększających efektywność sprzedaży i niebędących uciążliwymi dla odbiorców. Podczas Web Summit chcielibyśmy wzbogacić nasze kontakt i poszukać partnerów biznesowych − mówi Szymon Pawlica, prezes zarządu i pomysłodawca vintom.

To nie pierwszy sukces Vintom. O zaawansowaniu technologicznym startupu świadczy nawiązanie współpracy, w ostatnim czasie, z agencją Laurens Coster która dostarcza zaawansowane kampanie personalizowane w wielu kanałach w oparciu o IBM Campaign. Agencja ma na swoim koncie personalizowane kampanie video m. in. dla Orange oraz Neti. Twórcom „nakładki” zaufał również jeden z dużych banków, który już wykorzystuje tę technologię. Natomiast korzyści wynikające z włączenia do strategii narzędzia vintom doceniły już globalne marki, w tym PwC, ASUS i BOSH.  

Właściciele Vintom brali także udział w globalnej akceleracji w Dolinie Krzemowej w ramach programu  READY to GO. W mecce starupów mieli okazję zderzyć swój produkt z zapotrzebowaniem na niego na rynku zachodnim. Pomagał im w tym mentor, Doug Doyle, który przez 6 lat był szefem działu marketingu  sektora edukacji wyższej w Apple.

Vintomowi w podróży będą towarzyszyły jeszcze dwa inne polskie startupy, które zaprezentują swoje projekty przed inwestorami z całego świata. Kinetise umożliwia stworzenie skomplikowanych aplikacji mobilnych, bez konieczności kodowania, w prostym w obsłudze edytorze graficznym. Natomiast program lojalnościowy Younity tworzy system, w którym przedsiębiorcy oferują swoje towary i usługi w najniższych cenach, dodatkowo wynagradzając swoich klientów za polecanie ich produktów. Dzięki temu klient kupuje artykuł najwyższej jakości, ponadto oszczędza i zarabia na każdej transakcji.

Komentarze (0)