Dwuosobowy zespół startupu MyGuidie w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydata na stanowisko specjalisty ds. promocji i marketingu, który docelowo obejmie udziały w projekcie. MyGuidie wystartował w czerwcu tego roku, a w ostanim czasie zasłynął w sieci dzięki sprzedaży na licytacji 1% projektu za kwotę 19 300 zł, co daje serwisowi wycenę na prawie 2 miliony złotych. Teraz także Ty możesz dołączyć do zespołu MyGuidie.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Genezy powstania MyGuidie oraz idei serwisu nie trzeba już nikomu opowiadać - to jeden z najszybciej rozwijających się polskich startupów, który jest nastawiony na globalny rynek. Aktualnie prowadzimy negocjacje z kilkoma podmiotami inwestycyjnymi w Polsce, ale mając świadomość tego, że do skutecznego zaistnienia na globalnym rynku niezbędne są znaczne inwestycje, planujemy kolejną rundę w USA.

Właśnie dziś zespół MyGuidie rozpoczął rekrutację na stanowisko specjalisty ds. marketingu i PR, który docelowo będzie również wspólnikiem/co-founderem projektu. Czego wymagamy od potencjalnego kandydata? Poszukiwana jest osoba z biegłym angielskim w mowie oraz piśmie, a także odwagą i charakterem pioniera na globalnym rynku internetowym. Potrzebna jest również wiedza teoretyczna i praktyczna z zakresu marketingu i PR, głowa pełna pomysłów, a ręce gotowe do ich egzekwowania. Ważnym atutem osoby kandydującej na stanowisko co-foundera będzie również gotowość do podróżowania (np. kilkutygodniowy wyjazd do USA) oraz maksymalne zaangażowanie.

Praca w MyGuidie to szansa sprawdzenia się w projekcie o globalnych ambicjach i realizacji własnych pomysłów.

Zainteresowani mogą przesyłać swoje zgłoszenia (zawierające CV i kilka słów o sobie) na adres e-mail: ola@myguidie.com.

Więcej informacji: http://myguidie.com/job/

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)