Manubia, lider systemów monitorujących aukcje internetowe w Polsce, rozbudowuje swoje narzędzie o wyliczanie kosztów ponoszonych przez sprzedawców. Funkcja sumuje koszty wystawienia aukcji, promocji oraz prowizji od sprzedaży pobieranej przez serwis aukcyjny. Jest to kolejna po „grafach" usługa realnie wspierająca sprzedawców internetowych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zgodnie z zapowiedziami twórcy Manubia.pl co dwa tygodnie prezentują kolejne funkcje. Jest to proces przygotowywania systemu na szalony okres handlowy „Back to School” oraz „Boże Narodzenie”. Nowe funkcje pozwolą w pełniejszy sposób analizować dane i uczyć się sprzedaży.

Konrad Latkowski, PR Manubia.plZaprezentowane niedawno ”grafy” oraz dzisiejsza premiera „obliczania kosztów” to wybory z naszej strony nieprzypadkowe. Zależy nam na oferowaniu narzędzi, które pozawalają budować sprzedawcom przewagę konkurencyjną.  Dbamy o to, aby nasz system pokazywał precyzyjne, prawdziwe dane i pomagał wyciągać wnioski przyczyniające się do zwiększenia zysków sprzedawców.

Obliczanie kosztów. Funkcja pozwala obliczyć dla dowolnej aukcji koszty promocji oraz prowizji aukcyjnych. Początkujący sprzedawcy mogą porównać koszty konkurencji i ocenić, czy na przykład lepiej  wystawiać zwykłe aukcje, czy w ramach Sklepów Allegro. Zaawansowani mogą obserwować jakie formy promocji przynoszą najlepsze efekty i optymalizować swoje koszty. Obliczanie kosztów działa obecne tylko dla monitorowania Allegro.pl.

Konrad Latkowski, PR Manubia.plPrezentacja kosztów w dość namacalny sposób pokazuje, że dla początkującego e-sprzedawcy Allegro może być nie tylko szkołą e-handlu, ale także bardzo opłacalnym kanałem sprzedaży.

Grafy. To narzędzie w czytelny sposób prezentuje koszyk danego sprzedawcy. Na grafie prezentowane są produkty i powiązania między nimi. Czy klient przy zakupie komputera zdecydował się także na myszkę u tego samego sprzedawcy? Może zdecydował się na inny zakup? Prezentację działania grafów można zobaczyć pod adresem:

http://www.youtube.com/watch?v=0twSzuAco6g.

Co ważne, grafy działają zarówno dla usługi Manubia jak i ManubiaGlobal, czyli pozwalają porównać dobór produktów przez klientów zarówno w Polsce, jak i innych krajach.

W ostatnich tygodniach pojawiły się także takie funkcje jak:

  • Możliwość wysłania swojego konta w serwisie Manubia na urlop. Dzięki temu sprzedawcy wypoczywający nie muszą płacić za czas, kiedy nie korzystają z serwisu, a jednocześnie nie tracą swoich rabatów, które dochodzą nawet do 30%.
  • Uruchomienie abonamentów ManubiaGlobal, które oferują możliwość monitorowania sprzedaży we wszystkich zagranicznych serwisach aukcyjnych Grupy Allegro.

Zgodnie z zapowiedziami twórców sierpień ma być miesiącem wdrażania usług związanych raportami indywidualnymi - ManubioPro. Jest to zestaw rozwiązań skierowanych do najbardziej wymagających klientów, oczekujących analizy całych kategorii, konkretnych produktów lub setek sprzedawców równocześnie.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)