Jeden z najaktywniejszych funduszy inwestycyjnych skierował swoje kroki tym razem w stronę rozwiązań umożliwiających analizę i zarządzanie stronami marek na Facebooku. Dokonując inwestycji w FanpageAd, wspólny projekt facead i Interactive Research Center, fundusz powiększył swój portfel o nowe rozwiązania.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

FanpageAD to dokładna selekcja monitorowanych stron, jak również możliwość łączenia fanpagy w dowolne grupy. Dzięki nowemu narzędziu można określić wskaźniki takie jak share of voice, średni przyrost fanów czy sam zasięg marki. Możemy również porównać swoja markę z dowolną stroną na Facebooku.

O założeniach i celach jakie stawiają przed sobą twórcy nowego narzędzia mówi Marcin Krzosek z Interactive Research Centre: „FanpageAd to nasz pierwszy wspólny projekt, którego celem jest rozpoczęcie dyskusji o skutecznej ewaluacji działań w mediach społecznościowych. Kolejnym krokiem będzie sukcesywny rozwój narzędzi umożliwiających marketerom zarządzanie budżetami reklamowymi, tworzeniem i zarządzaniem „społecznościami fanów”. Ważnym obszarem jest dla nas edukacja rynku i współpraca z mediami. W tym celu przygotowaliśmy specjalną ofertę dostarczania danych i raportów dla mediów.”

Nową inwestycję podsumowuje Radosław Czyrko, Partner Zarządzający w Xevin Investments: „Rozwiązanie facead i IRC ma ogromny potencjał. Obserwowaliśmy ten segment, który charakteryzuje się dynamicznym wzrostem i jesteśmy przekonani, że zgłaszane zapotrzebowanie przez klientów na tego typu narzędzia, przełoży się na zyski i to w relatywnie krótkim czasie. Obecnie przez okres dwóch tygodni można bezpłatnie testować możliwości jakie daje FanpageAd.”

Pozyskany kapitał ma zostać przeznaczony głównie na rozwój nowych funkcjonalności, w tym służących zarządzaniu budżetami lub aplikacjami reklamowymi. Dzięki wykorzystaniu algorytmów językowych opracowanych przez IRC, spółka zamierza aktywnie pozyskiwać klientów agencyjnych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)