Promoring.pl, narzędzie do generowania ruchu i pozyskiwania nowych klientów dla sklepów internetowych, po odkupieniu udziałów od Divante sp. z o.o., dołączył do portfela funduszu Seed Capital Xi Investment sp. z o.o., prowadzonego przez Macieja Białka.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Promoring.pl to narzędzie pozwalające na dywersyfikację i zwiększenie ruchu w sklepie internetowym dzięki promowaniu produktów komplementarnych z innych sklepów, nie stanowiących oferty konkurencyjnej dla emitentów tej reklamy. Promoring.pl pozwala nie tylko zwiększać przychody właścicielom sklepów internetowych, ale także daje narzędzia do promowania swojego asortymentu w miejscach, w których ich klienci robią zakupy.

Wraz z wejściem w skład spółek portfelowych Xi Investment nastąpi reorganizacja Promoring.pl. Spółka przekształci się w nowoczesną sieć reklamy w pełni zorientowaną na rynek e-commerce zarówno w Polsce jak i zagranicą.

Dzięki dotychczasowej działalności serwis dociera do 2,3 miliona unikalnych użytkowników 450 sklepów internetowych generujących 33 miliony wyświetleń widgetu reklamowego miesięcznie. Promoring.pl został doceniony przez branżę technologiczną i w 2010 roku zaliczono go w poczet finalistów europejskiego konkursu Seedcamp.

Na tej podstawie zostanie zbudowana nowa sieć dająca właścicielom sklepów internetowych szereg narzędzi pozwalających na lepszą promocję swojego sklepu, dywersyfikację i zwiększenie ruchu na swoich stronach oraz generowanie dodatkowego zysku przez wyświetlanie reklam własnych, produktów komplementarnych, sieci afiliacyjnych oraz reklam zasięgowych.

Nowym prezesem Promoring.pl sp. z o.o. został Marcin Zaremba.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)