upday to spersonalizowana platforma informacyjna agregująca wiadomości z około 1000 różnych źródeł – najpoczytniejszych tytułów prasowych, mediów elektronicznych i blogów. System dostarcza czytelnikowi treści wyselekcjonowane specjalnie dla niego.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Dobór informacji dokonywany jest na podstawie zdefiniowanych przez użytkownika preferencji, z wykorzystaniem systemu machine learning oraz dzięki pracy zespołu redakcyjnego. upday został zaprojektowany w taki sposób, by czytelnik w miarę konsumowania treści uzyskiwał coraz lepiej dopasowane do swoich potrzeb porcje informacji. Jednocześnie, system dba o to, by obiektywnie najważniejsze wydarzenia nie umknęły uwadze użytkowników. Jest to możliwe za sprawą liczących od 6 do 8 osób zespołów redakcyjnych, pracujących w każdym z krajów.

Informacja na miarę flagowców Samsunga

upday jest owocem strategicznego partnerstwa koncernu Axel Springer SE i firmy Samsung. Flagowe modele smartfonów koreańskiego giganta słyną z zapierających dech w piersiach parametrów technicznych, pięknego designu i najwyższej jakości wykonania. Celem twórców upday było stworzenie platformy informacyjnej idealnie wpisującej się w najwyższe standardy wyznaczone przez światowego potentata w dziedzinie urządzeń mobilnych. Ten cel został osiągnięty. Aplikacja upday będzie preinstalowana na urządzeniach Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge, a ponadto trafi na tzw. „Ekran -1”, dzięki czemu będzie dostępna z poziomu ekranu głównego za jednym „przeciągnięciem w prawo”. Użytkownicy wcześniejszych generacji smartfonów Samsunga mogą bezpłatnie pobrać upday ze sklepów Google Play oraz Samsung Galaxy Apps.

 – Żyjemy w dobie natłoku informacji, w bardzo szybkim tempie. Nikt dziś nie ma czasu na wielogodzinne przeglądanie kilkunastu tytułów i wyszukiwanie interesujących dla siebie treści. Naszym celem było stworzenie platformy, dzięki której czytelnicy otrzymają w jednym miejscu, w przystępnej formie, esencję tego, co ich interesuje. Na rynku działa wiele serwisów agregujących newsy wg kategorii tematycznych, jednak w upday stawiamy na prawdziwą personalizację, opartą o inteligentne algorytmy i doświadczony zespół redakcyjny – wyjaśnia Michał Wodziński, Redaktor naczelny Upday Polska. upday jest jak twój prywatny DJ, który miksuje tylko taką muzykę, jaką lubisz, doskonale zna twój gust, a jednocześnie dba, by playlista zawsze zawierała najnowsze utwory – dodaje.

Zasięg, zasięg i jeszcze raz zasięg, czyli upday dla wydawców

Choć upday jest dziełem koncernu Axel Springer SE, platforma jest całkowicie neutralna i nie promuje treści tego konkretnego wydawcy. Misją upday jest dostarczanie czytelnikom wysokiej jakości interesujących treści, niezależnie od ich pochodzenia i zależności biznesowych pomiędzy wydawcami. Dzięki temu, absolutnie każdy serwis informacyjny publikujący ciekawe artykuły może za pomocą upday istotnie zwiększyć swój zasięg i ruch na stronie, a także pozyskać grono nowych czytelników.

Nowy wymiar reklamy

W upday nie ma i nie będzie bannerów reklamowych, pop-upów itp. Serwis planuje rozpocząć sprzedaż reklam w maju. Będą one wyświetlane na specjalnych, zintegrowanych z aplikacją stronach, co pozwoli zapobiec rozpraszaniu uwagi użytkownika podczas czytania. Korzystając z upday, czytelnik przesuwa ekrany zupełnie tak, jakby przewracał strony w gazecie. Wybrane ekrany będą przeznaczone wyłącznie do zamieszczania reklam, a upday zadba, by te były zgodne z zainteresowaniami użytkownika. Dzięki temu, upday będzie idealnym kanałem reklamowym – precyzyjnym i przyjaznym dla odbiorców.

 – upday to potężne narzędzie marketingowe, którego potencjał tkwi w prostocie i intuicyjności. Internauci często korzystają z programów blokujących reklamy, bo przeszkadzają im one w przyswajaniu treści. Nikt jednak nie wyrywa stron reklamowych z papierowej prasy, bo wystarczy przewrócić stronę. Podobnie będzie w upday. Reklamę można będzie przewinąć i przejść do kolejnego ekranu informacyjnego, na którym reklam nie będzie – tłumaczy Michael Urbański, Country Manager Upday Polska. Co istotne, treści reklamowe w upday będą dopasowywane do zainteresowań czytelnika, co zdecydowanie zwiększy ich skuteczność – dodaje.   

Komentarze (0)