... ... ...

Ruszyła upday - inteligentna platforma informacyjna

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

25-02-2016

Informacja prasowa
upday to spersonalizowana platforma informacyjna agregująca wiadomości z około 1000 różnych źródeł – najpoczytniejszych tytułów prasowych, mediów elektronicznych i blogów. System dostarcza czytelnikowi treści wyselekcjonowane specjalnie dla niego.

Dobór informacji dokonywany jest na podstawie zdefiniowanych przez użytkownika preferencji, z wykorzystaniem systemu machine learning oraz dzięki pracy zespołu redakcyjnego. upday został zaprojektowany w taki sposób, by czytelnik w miarę konsumowania treści uzyskiwał coraz lepiej dopasowane do swoich potrzeb porcje informacji. Jednocześnie, system dba o to, by obiektywnie najważniejsze wydarzenia nie umknęły uwadze użytkowników. Jest to możliwe za sprawą liczących od 6 do 8 osób zespołów redakcyjnych, pracujących w każdym z krajów.

Informacja na miarę flagowców Samsunga

upday jest owocem strategicznego partnerstwa koncernu Axel Springer SE i firmy Samsung. Flagowe modele smartfonów koreańskiego giganta słyną z zapierających dech w piersiach parametrów technicznych, pięknego designu i najwyższej jakości wykonania. Celem twórców upday było stworzenie platformy informacyjnej idealnie wpisującej się w najwyższe standardy wyznaczone przez światowego potentata w dziedzinie urządzeń mobilnych. Ten cel został osiągnięty. Aplikacja upday będzie preinstalowana na urządzeniach Galaxy S7 i Galaxy S7 Edge, a ponadto trafi na tzw. „Ekran -1”, dzięki czemu będzie dostępna z poziomu ekranu głównego za jednym „przeciągnięciem w prawo”. Użytkownicy wcześniejszych generacji smartfonów Samsunga mogą bezpłatnie pobrać upday ze sklepów Google Play oraz Samsung Galaxy Apps.

 – Żyjemy w dobie natłoku informacji, w bardzo szybkim tempie. Nikt dziś nie ma czasu na wielogodzinne przeglądanie kilkunastu tytułów i wyszukiwanie interesujących dla siebie treści. Naszym celem było stworzenie platformy, dzięki której czytelnicy otrzymają w jednym miejscu, w przystępnej formie, esencję tego, co ich interesuje. Na rynku działa wiele serwisów agregujących newsy wg kategorii tematycznych, jednak w upday stawiamy na prawdziwą personalizację, opartą o inteligentne algorytmy i doświadczony zespół redakcyjny – wyjaśnia Michał Wodziński, Redaktor naczelny Upday Polska. upday jest jak twój prywatny DJ, który miksuje tylko taką muzykę, jaką lubisz, doskonale zna twój gust, a jednocześnie dba, by playlista zawsze zawierała najnowsze utwory – dodaje.

Zasięg, zasięg i jeszcze raz zasięg, czyli upday dla wydawców

Choć upday jest dziełem koncernu Axel Springer SE, platforma jest całkowicie neutralna i nie promuje treści tego konkretnego wydawcy. Misją upday jest dostarczanie czytelnikom wysokiej jakości interesujących treści, niezależnie od ich pochodzenia i zależności biznesowych pomiędzy wydawcami. Dzięki temu, absolutnie każdy serwis informacyjny publikujący ciekawe artykuły może za pomocą upday istotnie zwiększyć swój zasięg i ruch na stronie, a także pozyskać grono nowych czytelników.

Nowy wymiar reklamy

W upday nie ma i nie będzie bannerów reklamowych, pop-upów itp. Serwis planuje rozpocząć sprzedaż reklam w maju. Będą one wyświetlane na specjalnych, zintegrowanych z aplikacją stronach, co pozwoli zapobiec rozpraszaniu uwagi użytkownika podczas czytania. Korzystając z upday, czytelnik przesuwa ekrany zupełnie tak, jakby przewracał strony w gazecie. Wybrane ekrany będą przeznaczone wyłącznie do zamieszczania reklam, a upday zadba, by te były zgodne z zainteresowaniami użytkownika. Dzięki temu, upday będzie idealnym kanałem reklamowym – precyzyjnym i przyjaznym dla odbiorców.

 – upday to potężne narzędzie marketingowe, którego potencjał tkwi w prostocie i intuicyjności. Internauci często korzystają z programów blokujących reklamy, bo przeszkadzają im one w przyswajaniu treści. Nikt jednak nie wyrywa stron reklamowych z papierowej prasy, bo wystarczy przewrócić stronę. Podobnie będzie w upday. Reklamę można będzie przewinąć i przejść do kolejnego ekranu informacyjnego, na którym reklam nie będzie – tłumaczy Michael Urbański, Country Manager Upday Polska. Co istotne, treści reklamowe w upday będą dopasowywane do zainteresowań czytelnika, co zdecydowanie zwiększy ich skuteczność – dodaje.   

Komentarze (0)