Tegoroczne kampanie związane z przekazaniem 1% podatku nabrały rozpędu. Jednak warto pamiętać, że w podobny sposób można pomagać nie tylko raz do roku, ale przez cały czas. Takie rozwiązanie oferuje FaniMani.pl.

Jak co roku w okresie od stycznia do końca kwietnia wszystkie organizacje społeczne zwracają się z prośbą do podatników o przekazanie „symbolicznego” jednego procenta przy okazji rozliczania PIT-ów. Datki przeznaczane są na realizację podjętych przez organizacje działań i osiągnięcie wyznaczonych celów. Jest to najłatwiejszy sposób na zapewnienie bezinteresownej pomocy, skierowanej do wybranych przez darczyńcę potrzebujących. Główną zaletą tej akcji jest fakt, że każdy z podatników może pomagać wybranej organizacji bez ponoszenia ponadprogramowych kosztów.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Równie łatwo, szybko i także bez dodatkowych nakładów, a ponadto w trakcie robienia zakupów online, można pomagać codziennie przez cały rok. Umożliwia to serwis FaniMani.pl, który współpracuje z ponad 800 sklepami internetowymi i z ponad 2200 organizacjami społecznymi, działającymi zarówno lokalnie, jak i w skali ogólnopolskiej.

FaniMani.pl daje możliwość zbierania dodatkowych pieniędzy przez fundacje, stowarzyszenia, szkoły i inne organizacje. Wystarczy, że użytkownik  wybierze sklep, w którym zamierza dokonać zakupu i wskaże cel, który chce wesprzeć. Od każdej takiej transakcji wybrana organizacja społeczna otrzymuje darowiznę w wysokości kilku procent wartości zakupów. Wszystkie wygenerowane przez siebie datki użytkownik serwisu może monitorować i sprawdzać ich aktualny status w zakładce „historia wsparcia”, widocznej po zalogowaniu się na konto. Istotną zaletą FaniMani.pl jest fakt, że konsumenci nie wydają ani złotówki więcej, wspierając różne cele. Pieniądze, które trafiają do organizacji, pochodzą z budżetów marketingowych sklepów. Jest to jedyne tego typu przedsięwzięcie na rynku.

W ubiegłym roku średnia wartość przekazanego podatku wynosiła 45 zł (Dane: Ministerstwo Finansów, październik 2015), natomiast z zakupów jednego użytkownika FaniMani.pl do organizacji w ciągu roku trafiło średnio 43 zł. 

fot. pixabay.com

Komentarze (0)