Branża:

społeczność

turystyka

lifestyle

motoryzacja

transport i komunikacja

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

pośrednictwo

DriveSurfing

Czym jest Wasz projekt?

DriveSurfing to platforma car sharingowa, która pozwala na wynajem samochodów od zwykłych użytkowników. Każdy ma możliwość zaoferowania swojego samochodu innym. Łączymy osoby, które poszukują samochodu na czas pobytu w danym mieście z właścicielami, którzy chcą zarabiać na swoich autach.

Jaki problem rozwiązujecie?

Rozwiązujemy problem wynajmu samochodu podczas podróży, wysokie ceny wynajmu związane z dodatkową blokadą środków na karcie właściciela ale też problem nie zarabiającego na siebie samochodu, którego utrzymanie wiąże się zawsze z kosztami. Jednocześnie wpisujemy się w myślenie o środkowisku poprzez dzielenie się istniejącymi samochodami na rynku bez potrzeby wprowadzania kolejnych.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Celem są osoby posiadające samochody, które w ciągu dnia nie są używane a także osoby podróżujące, które szukają sposobu na znalezienie samochodu na czas wizyty w wybranym mieście.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Model biznesowy opiera się prowizję związaną z wynajmem samochodu, docelowo też ze sprzedażą ubezpieczeń i systemu śledzenia samochodu.

Kto stoi za projektem?

Bartosz Sułkowski - Architekt Informacji z ponad 9 letnim doświadczeniem w zakresie projektowania, UX, nowych technologii i budowy strategii produktów cyfrowych. Obecnie szef zespołu projektowego w jednej z największych agencji reklamowych w Polsce. Łukasz Rosa - Główny pomysłodawca DriveSurfing z ponad 3 letnim doświadczeniem w zarządzaniu innowacyjnymi produktami oraz 7 letnim doświadczeniem w finansach. Obecnie szef dystrybucji jednej z największych firm informatycznych w Polsce i na świecie. Jacek Barański - Sales Manager z ponad 19 letnim doświadczeniem w strategii biznesowej, B2B, procesach sprzedaży i negocjacjach. Sylwia Słowik - Art Director z ponad 9 letnim doświadczeniem w kreacji kreatywnej i designie.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt został oficjalnie uruchomiony w marcu 2017 roku. Od tego momentu pozyskiwane są kolejne samochody na różnych rynkach. Posiadamy prawie 100 samochodów w różnych miejscach na świecie. Jesteśmy obecnu na Rodos, Teneryfie, Atenach, Rumunii, Islandii, Indiach, Hiszpanii, Kenii i Tanzanii.

Jakie są plany rozwoju?

Naszym celem jest znaczne zwiększenie ilości dostępnych samochodów, rozbudowa systemu śledzenia aut, budowana aplikacji mobilnej i wdrożenie platformy ubezpieczeniowej.