Branża:

gry

sport

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

freemium

abonament

Racinglife.net - dla fanów F1

  • Branża: gry, sport
  • Finansowanie: własne
  • Model biznesowy: abonament, freemium

Racinglife.net to projekt innowacyjnej gry managerskiej sportów motorowych, który już niebawem powinien ujrzeć światło dzienne. Dziś przepytujemy jego twórców.


Czym jest Wasz projekt? Nad czym pracujecie?

Jesteśmy grupą fanów F1, która jest w trakcie kończenia prac nad innowacyjną grą managerską sportów motorowych. Projekt Racinglife.net chce wypełnić lukę, która istnieje na rynku. Dzięki połączeniu kilku unikalnych pomysłów oraz przemyślanej funkcjonalności gry, planujemy zdobyć około 200-500 tysięcy regularnych graczy. Sami gracze będą tworzyć teamy - grę zaczyna się jako kierowca-amator, który po pewnym czasie staje się kierowcą profesjonalnym i zatrudnia się w zespole prowadzonym przez innego gracza - managera. Stanowisko managera jest następnym w ścieżce kariery, po profesjonalnym kierowcy.

Aby osiągnąć sukces w grze, należy skutecznie zarządzać swoją postacią jako kierowca, a potem jako manager kierujący swoim teamem. Żeby to osiągnąć, należy znaleźć najbardziej utalentowanych kierowców w grze, nawiązać z nimi kontakt i podpisać kontrakty. Oprócz tego należy zadbać o sponsorów, dzięki którym zbuduje się najlepszy bolid w stawce. Wszystko to przy ograniczonym budżecie oraz konkurencji, która nie śpi.

Do kogo jest skierowany Wasz projekt?

Projekt Racinglife.net skierowany jest do wszystkich zainteresowanych tematyką motoryzacyjną. Jak pokazały beta testy są to osoby w wieku 12-55 lat, głównie mężczyźni.

Jaka jest Wasza konkurencja? Co jest Waszą przewagą nad nią?

Racinglife.net jest odpowiedzią na zapotrzebowanie rynku gier managerskich związanych ze sportami motorowym. Obecne projekty odbiegają poziomem od najlepszych internetowych gier managerskich, przede wszystkim tych związanych z piłką nożną.

Naszą przewagą jest unikatowy pomysł oraz doświadczenie w projektach informatycznych przy jednoczesnym dobrym obyciu w sportach motorowych.

Jaki jest Wasz model biznesowy?

Skupimy się głównie na modelach freemium lub abonamentowym. Gracze będą mieli możliwość wykupywania dóbr wirtualnych, które uatrakcyjniają lub ułatwiają grę, lecz nie dają przewagi nad innymi graczami. Ponadto gra może być wykorzystana jako znakomita platforma marketingowa dla firm związanych z branżą motoryzacyjną. Reklamodawcy mogą sygnować swoją marką elementy mechaniki gry (takie jak części samochodowe, części konstrukcyjne bolidów, paliwo do sponsorów zespołów), które będą miały preferencyjne dla gracza parametry. Dodatkowo będziemy proponować umieszczanie przekazu reklamowego podczas wizualizacji wyścigu oraz umożliwiać sygnowanie marką pojedynczych wyścigów, mistrzostw, serii wyścigowych, a nawet całej gry.

Kto stoi za projektem?

Za projektem stoi dwóch fanów sportów motorowych, a w szczególności Formuły 1:

Łukasz Broś - Senior Software Developer

Michał Augustynek - Senior Business Analyst

Na jakim etapie jest projekt?

Prace na projektem rozpoczęły się ponad 5 lat temu. Obecnie gra jest po beta testach, w trakcie których swoje konta założyli gracze z 45 krajów. Aby dokończyć implementacje wszystkich funkcjonalności i wypuścić gotową grę, poszukujemy chętnych do pracy przy projekcie (mile widziani programiści i web designerzy). W zamian oferujemy udziały w grze. Wszystkich zainteresowanych prosimy o kontakt na adres job@racinglife.net

Więcej informacji możecie znaleźć pod poniższymi linkami:

W jaki sposób projekt jest finansowany?

Projekt finansowany jest ze środków własnych, ale to za mało, by wprowadzić na rynek grę w takiej postaci, w jakiej byśmy sobie tego życzyli. W tym celu rozpoczęliśmy poszukiwanie inwestora.

Jakie są Wasze najbliższe plany?

Planujemy nadać naszej grze nowy, unowocześniony wygląd, który zachęci graczy do zarejestrowania się. Jednocześnie chcemy rozwinąć obecne funkcjonalności, jak również dodać nowe, które okazały się pożądane przez graczy podczas testów wersji beta. Dodatkowo mamy wiele pomysłów, które uatrakcyjnią grę użytkownikom na wiele miesięcy, a nawet lat. Jednym z nich jest przygotowanie wersji mobilnej.