Branża:

zakupy grupowe

gry

rozrywka

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

freemium

inny

playhard.pl

Czym jest Wasz projekt?

To pierwszy w Polsce i prawdopodobnie na świecie Portal agregujący oferty skierowane do graczy. Dajemy szansę nowym przedsiębiorcom na zaistnienie na rynku poprzez darmową prezentację ich produktów. Dzięki nam nie musisz odwiedzać setek sklepów internetowych skoro wszystkie atrakcyjne oferty zgromadzone są w jednym miejscu. W naszej ofercie znajdziesz gry, sprzęt, akcesoria, gadżety na peceta czy konsolę. Porównuj ceny i kupuj taniej lub wspieraj lokalnych przedsiębiorców wybierając produkty z Twojej okolicy.

Jaki problem rozwiązujecie?

Portal działa na zasadach agregatorów ofert. Gromadzimy i porównujemy oferty gier, sprzętu, akcesoriów oraz gadżetów z wielu sklepów internetowych dając użytkownikowi narzędzie ułatwiające podjęcie decyzji co do planowanych zakupów.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Zawartość portalu jest skierowana do graczy, dla których znaczenie odgrywa lokalizacja sklepu, cena oraz jakość kupionego produktu.

Kto stoi za projektem?

Pomysłodawcą oraz realizatorem projektu jest Przemysław Kułakowski.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt wystartował z początkiem października 2012 roku. W chwili obecnej Portal wyświetla ponad 2000 ofert pochodzących od 3 partnerów.

Jakie są plany rozwoju?

W przyszłości planuję zgromadzić jak największą ilość sklepów internetowych trudniących się sprzedażą produktów skierowanych do gracza. W ten sposób zawartość portalu pozwoli na porównywanie cen wielu sklepów w jednym regionie oraz ułatwi potencjalnym klientom podjęcie decyzji dotyczącej zakupu. Duża ilość produktów stworzy również do możliwość wykorzystania systemu newsletter, dzięki któremu konkretne oferty będą trafiały bezpośrednio na skrzynkę gracza.