Branża:

biznes i finanse

e-commerce

marketing i reklama

informatyka i programowanie

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

Bribile

Czym jest Wasz projekt?

Bribile to serwis, który nie tylko pozwoli na szybkie i łatwe stworzenie własnej mobilnej strony internetowej, ale także udostępnia narzędzia, które dadzą Ci możliwość dotarcia do większej ilości klientów korzystających z urządzeń mobilnych. W prosty sposób, w zaledwie kilka minut, stworzysz w pełni funkcjonalną stronę mobilną.

Jaki problem rozwiązujecie?

Platforma umożliwia dotarcie do klientów korzystających z internetu mobilnego. Z roku na rok co raz więcej osób przegląda strony np. na telefon komórkowych w poszukiwaniu wartościowej treści. Dzięki Bribile oferujemy im podstawowe najważniejsze informacje o nas czy też naszej firmie. Dzięki przejrzystości oraz wykorzystania funkcjonalności telefonu, mamy szansę pozyskać pozyskać nowych klientów.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Platforma w chwili obecnej przeznaczona jest głównie dla mikro i małych przedsiębiorstw, które chcą dotrzeć do klientów mobilnych. W miarę rozbudowany platformy o możliwość m.in. targetowania stron czy też budowania sieci afiliacyjnej/reklamowej, platforma będzie świetnym narzędziem w rękach agencji i większych firm.

Kto stoi za projektem?

Projekt zrealizował pomysłodawca Michał Mazurowicz, Adam Trojańczyk (grafika, frontend) oraz Stanisław Walczak (backend). Wszyscy stanowimy zespół Agencji Interaktywnej Czarny Kod dzieki czemu stanowimy zgrany i wartościowy zespół.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt właśnie wystartował i został udostępniony wszystkim zainteresowanym. Obecnie staramy się pozyskać pierwszych klientów i liczymy na opinie związane z projektem. Jesteśmy obecnie na etapie preinkubacji w jednym z Polskich funduszy oraz prowadzimy rozmowy wstępna z kilkoma innymi.

Jakie są plany rozwoju?

Rozwój platformy jest dwutorowy. Po pierwsze mamy w zanadrzu wdrożenie paru innowacyjnych funkcjonalności, których nikt do tej pory nie oferuje w żaden sposób na stronach mobilnych. Pierwsze nowości pojawią na przełomie sierpnia i września. Drugi aspekt to rozwój platformy w kierunku narzędzia reklamowego, czyli wspomniane wcześniej opcje targetowania stron, budowania sieci afiliacyjnych oraz potencjalnie wykorzystania sieci stron jaką zbudują nasi użytkownicy. Usługa skierowana jest na rynek globalny i w perspektywie czasu planujemy rozreklamować nasze rozwiązanie w innych krajach.