Branża:

turystyka

Finansowanie:

własne

inne

Bieszczadersi.pl

Czym jest Wasz projekt?

Z miłości do gór - a w tym szczególnie Bieszczadów postanowiliśmy stworzyć platformę komunikacji między trzema istotnymi podmiotami: turystom, który przyjeżdża w dzikie tereny Bieszczad w poszukiwaniu noclegu, atrakcji, usług, lokali czy ciekawych miejsc w regionie a miłośnikami Bieszczad, którzy o tym terenie wiedzą wiele dobrego i tego złego, a także podmiotom komercyjnym - usługodawcom turystycznym z regionu. Będąc nieustannie "na miejscu" weryfikujemy informacje i biznes poprzez np. wirtualny spacer, business views, fotografie.

Jaki problem rozwiązujecie?

Dostarczamy lokalnemu biznesowi możliwość poznania opinii i potrzeb mieszkańców, miłośników, a także turystów przyjeżdżających w Bieszczady. Z kolei dla tych udostępniamy informacje o tym co i w jakim standardzie spotka ich po przyjeździe w Bieszczady. Wzajemna komunikacja pozwala na wprowadzanie modyfikacji w ich sposobie działania - turysta nie będzie rozczarowany, a jak już do tego dojdzie to może oceniać i podsuwać kolejne pomysły i argumenty dla biznesu by uzupełnił lukę czy niedoskonałość w swych usługach.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Projekt skierowany jest przede wszystkim do "ludzi, którym blisko w Bieszczady" zarówno mentalnie jak i fizycznie. Jest to komunikacja przedsiębiorców lokalnych ze swymi klientami - miłośnikami Bieszczad, a także tym, którzy po raz pierwszy chcą je odwiedzić i czegoś się o nich dowiedzieć, poznać je.

Kto stoi za projektem?

Przede wszystkim jesteśmy blisko związani z regionem, a zarazem tematyką serwisu. "Myślimy globalnie, działamy lokalnie". W zespole jest 3 osoby, z której każda odpowiada za swoje ściśle określone zadania. Webdev czuwa nad poprawną funkcjonalnością platformy, jedna osoba jest stale dyspozycyjna dla podmiotów z niej korzystających oraz trzecia osoba odpowiedzialna jest za weryfikację treści jak np. Tworzenie Business Views w usługach noclegowych, gastronomicznych czy innych ciekawych miejscach w Bieszczadach.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt przeszedł pierwsze etapy testów, zostały uruchomione funkcjonalności z 1 etapu rozwoju. Aktualnie oczekuje na feedback użytkowników w celu wprowadzenia modyfikacji, by przejść do wprowadzania kolejnych funkcjonalności, które umożliwią rozpoczęcie właściwej kampanii reklamowej.

Jakie są plany rozwoju?

W przeciągu najbliższych dwóch lat chcemy stać się numerem 1 źródła wiedzy w sieci nt. regionu Bieszczad. Źródło to ma być dynamiczne - jak wskazuje na to definicja komunikacji. Projekt w stałym rozwoju, tworzony z pasji i braków informacji o regionie. Staramy się, by użytkownicy platformy czuli się "jak w domu" i sami go tworzyli mając realny wpływ na fizyczny obraz regionu Bieszczady poprzez wspólne działanie.