Branża:

e-commerce

marketing i reklama

informatyka i programowanie

płatności i rozliczenia

Finansowanie:

inne

Model biznesowy:

reklama

Hanza Trade

Czym jest Wasz projekt?

Platforma Hanza Trade powstała z myślą o początkujących przedsiębiorcach, którzy dzięki niej mogą zaprezentować swoje pomysły, poszukać chętnych do wsparcia i wcielać je w życie.

Jaki problem rozwiązujecie?

Umożliwiamy dokonywanie płatności w Bitcoinach, dzięki temu sposób finansowania jest wygodniejszy dla użytkowników wirtualnej waluty.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Nasz projekt kierujemy do wszystkich osób, które mają ciekawy pomysł na prowadzenie własnego biznesu bądź też oferują jakiś produkt, ale nie mają odpowiednich środków, żeby wprowadzić go w życie.

Kto stoi za projektem?

Projekt współtworzą założyciele lokalnego ośrodka sturtupowego MissionToRun: Patrick L.Young, wieloletni inwestor oraz Beata Young, seryjny przedsiębiorą z Torunia. Oboje mają odpowiednie doświadczenie w prowadzeniu biznesu i z powodzeniem odnoszą sukcesy w tej dziedzinie.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Pierwsza kampania crowdfundingowa (Palarnnia Kawy Audun) jaką udało nam się zrealizować, miała charakter międzynarodowy. Do akcji przyłączyło się wielu inwestorów zagranicznych, którzy docenili jakość oraz aromat tworzonych tam alternatyw kawowych. Projekt ten jest pierwszym w historii polskiej sceny crowdfingowej dwujęzycznym przedsięwzięciem.

Jakie są plany rozwoju?

Naszym celem jest rozpowszechnienie serwisu i dotarcie do jak najszerszej grupy odbiorców, którzy będą wspierać młodych przedsiębiorców.