Branża:

aplikacje

biznes i finanse

informatyka i programowanie

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

usługi premium

abonament

Princity

Czym jest Wasz projekt?

Princity to aplikacja pozwalająca sprawnie zarządzać drukarkami oraz materiałami eksploatacyjnymi. Automatycznie wyszukuje urządzenia w Twojej sieci pozwalając zamawiać tonery do swoich urządzeń w trybie "just in time". Narzędzie pozwala wykrywać urządzenia nadmiernie obciążone oraz najbardziej kosztowne w eksploatacji.

Jaki problem rozwiązujecie?

Firmy od wielu lat borykają się z problemem wzrostów kosztów związanych z drukiem mimo wprowadzenia kolejnych usprawnień. Princity pomaga: zaplanować zakupy materiałów, wykrywać najbardziej kosztowne urządzenia, dostarczać nowy toner, gdy poprzedni właśnie się kończy i sprawdzać status serwisowy urządzenia by zdalnie diagnozować awarię.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Princity udostępniany jest w trzech wersjach. Pierwsza przeznaczona jest dla małych firm i klientów indywidualnych, którzy chcą kupić toner najwyższej jakości. Druga, dla firm posiadających dużą flotę drukarek rozproszonych terytorialnie, które chciałyby kontrolować koszty druku, dostarczać materiały oraz zdalnie diagnozować awarię drukarek. Trzecia wersja została stworzona dla firm oferujących usługi Managed Print Services, by efektywnie rozliczać wydruki u swoich kontrahentów.

Kto stoi za projektem?

Projekt został zaprojektowany oraz wykonany przez firmę Ensteam założoną przez Krzysztofa Serwatkę oraz Bartłomieja Dąbrosia. Od 8 lat zajmujemy się optymalizacją działania przedsiębiorstw. Zaprojektowaliśmy systemy druku dla największych instytucji bankowych w Polsce oraz sieci retailowych. Uwielbiamy łączyć programowanie w Javie oraz zwinne metodyki zarządzania firmą.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest w fazie publicznych testów beta. Do systemu zostało do tej pory dodanych 12 000 drukarek oraz urządzeń MFP.

Jakie są plany rozwoju?

Aplikacja będzie rozwijana aby móc zaoferować naszym klientom zakup wszystkich materiałów eksploatacyjnych niezależenie od producenta sprzętu. Kolejnym etapem będzie promocja własnej marki materiałów Dotanica.