Branża:

informatyka i programowanie

Finansowanie:

fundusz

Model biznesowy:

abonament

InStream.io

Czym jest Wasz projekt?

InStream.io to inteligentna platforma do zarządzania relacjami biznesowymi. Platforma umożliwia automatyczne monitorowanie komunikacji z klientem oraz gromadzenie niezbędnych informacji o nim. Udostępniania w modelu SaaS, stanowi alternatywę do klasycznych CRM’ów. Posiada wiele narzędzi do budowania silnych relacji z klientem. Od takich podstawowych jak notatki, przypomnienia, integracja z pocztą email po takie jak pobieranie danych z social media czy narzędzia monitorujące siłę relacji.

Jaki problem rozwiązujecie?

Nie ma na rynku uniwersalnego oprogramowania dla firm, które nie prowadzą jednorazowej sprzedaży, a świadczą długoterminową obsługę klientów. W dodatku, platforma nie wymaga ręcznego wprowadzania historii komunikacji. ale monitoruje ją na bieżąco. System nie opiera się na klasycznym podziale Lead/Opportunieties jaki funkcjonuje w zwykłych CRM. InStream.io umożliwia tworzenie list, w ramach których gromadzone są różne relacje, które użytkownik może dostosować w zależności od prowadzonego biznesu.

Do kogo kierujecie swój projekt?

InStream.io to narzędzie dla małych i średnich firm, które swój biznes opierają na trwałej i długoterminowej relacji z klientem a które nie znalazły odpowiedniego narzędzia w klasycznych systemach CRM przeznaczonych wyłącznie dla sprzedaży.

Kto stoi za projektem?

Zespól InStream.io to grupa doświadczonych konsultantów sprzedaży oraz świetny zespół programistów. Na czele projektu stoi Filip Duszczak. Founder InStream.io, wieloletni konsultant w zakresie wdrążania oprogramowania dla biznesu.

Na jakim etapie jest projekt?

Projekt już na starcie pozyskał zewnętrznego inwestora SpeedUp Venture Capital Group. 3.08.2015 r. uruchomiliśmy darmową wersję beta, która będzie stopniowo rozwijana zgodnie z potrzebami klientów.

Jakie są plany rozwoju produktu?

Wejście z gotowym produktem na rynek europejski. Rozbudowanie platformy o dodatkowe funkcjonalności takie jak: aplikacja mobilna, sales manager oraz bardzo duża liczba integracji z zewnętrznymi narzędziami do sprzedaży i marketingu. Planujemy też pozyskanie kolejnego inwestora.