Branża:

aplikacje

social media

społeczność

informatyka i programowanie

lifestyle

moda i uroda

rozrywka

zdrowie i uroda

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

reklama

inny

Dressizer

Czym jest Wasz projekt?

Dressizer to Tinder dla zakupów. Za pomocą mobilnej aplikacji robisz zdjęcie w przymierzalni z rzeczą, którą chcesz kupić i wysyłasz je do znajomych i (jeżeli chcesz) do losowych, anonimowych osób. W ciągu TRZECH MINUT dostajesz odpowiedź, czy dobrze w tym wyglądasz. Nigdy więcej nieudanych zakupów!

Jaki problem rozwiązujecie?

Rozwiązujemy globalny problem pt. CZY DOBRZE W TYM WYGLĄDAM? Każdy potrzebuje akceptacji innych. Dlatego zazwyczaj podczas zakupów sięgamy po rady od przyjaciół, partnerów czy rodziny. Niestety zazwyczaj nie mamy wszystkich ważnych dla nas osób przy sobie. Często chcielibyśmy także uzyskać opinię osoby bezstronnej. Dlatego stworzyliśmy Dressizera. Jak to działa? 1. Robimy zdjęcie (np. w sklepowej przymierzalni) rzeczy, którą chcielibyśmy kupić 2. Wybieramy, kto ma nam pomóc w decyzji - zaznaczamy poszczególne osoby, możemy też wybrać opcję losowych użytkowników 3. W ciągu trzech minut dostajemy odpowiedź - kup to / zostaw. Proste, prawda? :)

Do kogo kierujecie swój projekt?

Dressizer jest dla wszystkich. W końcu wszyscy robimy zakupy!

Kto stoi za projektem?

Czwórka młodych programistów na czele z... kobietą. Wszyscy jesteśmy studentami informatyki AGH i posiadamy wysokie kwalifikacje techniczne poparte dużym doświadczeniem.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Dressizer jest aplikacją, która narodziła się w naszych głowach całkiem niedawno. Proces jej tworzenia zajął nam... 2 miesiące! Ruszamy w styczniu 2016 na rynku polskim, zatem obecnie nasze wszystkie działania skupiają się na dotarciu do jak największej liczby użytkowników.

Jakie są plany rozwoju?

Podbijamy świat!