Branża:

e-commerce

marketing i reklama

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

.BespokeChat

Czym jest Wasz projekt?

.BespokeChat to zespół do obsługi klientów czat. Zajmujemy się outsourcingiem wsparcia sprzedaży i pozyskiwania leadów .BespokeChat sprawia, że osoby, które wcześniej przeglądały stronę i nie wchodziły w interakcje z firmą dzięki naszym konsultantom przestają być anonimowe. Dajemy możliwość nawiązania relacji z tymi klientami. Ma to realny wpływ na zwiększenie wskaźników sprzedaży.

Jaki problem rozwiązujecie?

Obsługa czat w imieniu klienta 12h na dobę 7 dni w tygodniu nastawiona na realizację konkretnych celów - pozyskanie leadów / wsparcie procesu sprzedaży itp.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Firmy posiadające znaczący ruch klientów na stronie chcące pozyskać z niego dodatkowe leady sprzedażowe.

Kto stoi za projektem?

Przeszkolony zespół operatorów po stronie .BespokeChat pozwala na wchodzenie w spersonalizowane relacje z klientem przeglądającym stronę partnera, budowanie rozmów opartych o jego potrzeby i poszukiwane na stronie informacje. Projekt prowadzi Paweł Antkowiak - wcześniej CEO TOKEO.pl

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt posiada pierwszych płacących klientów.

Jakie są plany rozwoju?

Zapewnienie kompetentnych zespołów obsługi czat w modelu outsourcingowym dla różnego typu biznesów z różnymi potrzebami.