Branża:

aplikacje

e-commerce

marketing i reklama

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

abonament

PushPushGo

Czym jest Wasz projekt?

PushPushGo to autorska platforma do tworzenia, targetowania oraz wysyłki powiadomień web push. Wspiera sklepy internetowe, blogi, agencje marketingowe oraz wszystkich Klientów, którym zależy na szybkiej i skutecznej komunikacji bez zaśmiecania skrzynki mailowej subskrybentów. Jest, więc wygodną alternatywą dla narzędzi email marketingowych oferując ten sam zakres usług.

Jaki problem rozwiązujecie?

W przypadku powiadomień web push marketer nie musi martwić się o dostarczalność swoich komunikatów i działanie filtrów antyspamowych, tak jak jest to w przypadku email marketingu. Web push niweluje również problem SPAMu oraz zaśmieconych skrzynek subskrybentów. Notyfikacje web push osiągają też dużo wyższe wskaźniki skuteczności kampani - np. do 40% wskaźnika kliknięć.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Grupa docelowa PushPushGo to głównie branża e-commerce. Wspieramy jednak wszystkich Klientów, którzy chcą zwiększyć ruch na swojej stronie www oraz wykorzystując informacje o ruchu użytkowników, sprzedaż. Współpracujemy, więc z blogerami czy serwisami informacyjnymi. Jesteśmy także otwarci na współpracę B2B, white label czy integrację bezpośrednio przez API, np. z platformami ecommerce.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

To platforma SaaS, działająca w modelu abonamentowym oraz prepaid. Proponujemy 2 plany: - Elastyczny - prepaid, - Cykliczny - ze stałą opłatą abonamentową. Nasi Klienci mogą zapoznać się z usługą, korzystająć z 30-dniowego okresu testowego z dostępem do wszystkich funkcjonalności serwisu.

Kto stoi za projektem?

Nasz zespół to trzech software developerów. Poznaliśmy się będąc jeszcze pracownikami FreshMaila i rozwijając oprogramowanie lidera email marketingu w Polsce. W listopadzie 2015 rozstaliśmy się z firmą i założyliśmy własny software house, po czym w wolnych chwilach rozwijaliśmy swoje narzędzie.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Platforma jest już dostępna na rynku w pełnej wersji, rozwijamy nowe funkcjonalności przy współpracy z naszymi Klientami. Jesteśmy na rynku od połowy sierpnia 2016 i mamy już pierwszych użytkowników, m.in. duży ecommerce i serwis z podcastami.

Jakie są plany rozwoju?

Integracja kolejnych przeglądarek, wprowadzenie targetowania behawioralnego, optymalizatory czasu wysyłki, marketing automation integracja z ZAPIER i plaformami e-commerce.