Branża:

e-commerce

inna

Finansowanie:

inwestor prywatny

Model biznesowy:

usługi premium

Domestina

Czym jest Wasz projekt?

Firma Domestina jest startupem technologicznym zorientowanym na działanie w branży usług porządkowych dla domu i biura. Na stronie internetowej można szybko i łatwo zamówić profesjonalną gosposię, która wysprząta mieszkanie lub dowolne miejsce pracy. Za niespełna dwuminutowy proces zamawiania wizyty lub całego pakietu, odpowiada inteligentny system zaprojektowany i stworzony przez Nikolaya Kazmina.

Jaki problem rozwiązujecie?

Naszym celem jest, aby Domestina stała się częścią życia. Nasi klienci mogą uwolnić się od codziennych obowiązków i mieć więcej czasu na inne aktywności. Mamy również inną misję: chcemy pomóc zwalczać szarą strefę i rzucać wyzwanie złym praktykom na rynku pracy. Pragniemy, aby profesjonalizm pracowników sektora usługowego został wreszcie doceniony legalnie i bez umów śmieciowych.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Usługi kierujemy do wszystkich tych, którzy cenią swój czas i lubią porządek w swoim otoczeniu. Jesteśmy doskonałą alternatywą dla osób, które pragną być obsługiwane przez zatrudnionych na umowę o pracę, sprawdzonych profesjonalistów.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Cały system zamówień, subskrypcji i jej odnowy odbywa się wyłącznie online. Za usługi można płacić przelewem, kartą, lub przez PayPal. Każda gosposia pracuje u klienta 4 lub 8 godzin w zależności od potrzeb.

Kto stoi za projektem?

Programista Nikolay Kazmin, Vladislaw Simow - CTO, oraz Aneta Michałkowicz - CBDO w Warszawie.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Domestina z powodzeniem działa w stolicy od lutego 2016 roku. Mamy na swoim koncie ponad 3000 wizyt i dysponujemy stałym zespołem zaufanych, profesjonalnych gospoś.

Jakie są plany rozwoju?

Planujemy ekspansję na Trójmiasto, Kraków i Wrocław - prawdopodobnie już niebawem będzie to możliwe. Cały czas prowadzimy rekrutację w Warszawie na stanowiska gospoś dla domów i biur.