Branża:

e-commerce

płatności i rozliczenia

Finansowanie:

własne

Model biznesowy:

freemium

abonament

aler.to

Czym jest Wasz projekt?

Aler.to jest narzędziem, które monitoruje wskazane przez użytkownika produkty w sklepach online, a następnie wysyła maila w przypadku wykrycia przeceny. Narzędzie ma możliwość monitorowania niemal każdego sklepu dostępnego online. Na chwilę obecną obsługiwanych jest ponad 50 źródeł cen, niemal codziennie dodawane są nowe.

Jaki problem rozwiązujecie?

Rozwiązujemy problem nieefektywnego ręcznego monitorowania cen w sklepach i porównywarkach cen online. Codzienne zaglądanie na stronę sklepu jest mało wygodne, dzięki aler.to cały proces monitoringu zostaje zautomatyzowany.

Do kogo kierujecie swój projekt?

Do osób, które upatrzyły sobie ubranie, buty, sprzęt elektroniczny, rower lub cokolwiek w sklepie, w którym zdarzają się przeceny i chcą poczekać z kupnem towaru do wyprzedaży. Do osób, które potrafią planować zakupy z wyprzedzeniem lub chcą zapolować na obniżkę.

W jaki sposób projekt ma zarabiać?

Na kontach premium, które umożliwią śledzenie znacznie większej liczby produktów w porównaniu do konta darmowego.

Kto stoi za projektem?

Prywatne osoby.

Na jakim etapie jest projekt? Jakie macie obecnie wyniki?

Projekt jest już uruchomiony, spotkał się z bardzo pozytywnym odzewem internautów. W 48 godzin od premiery zostało zarejestrowane ponad 450 kont.

Jakie są plany rozwoju?

Chcemy dodać największe sklepy z całego świata, przetłumaczyć serwis na wiele języków (obecnie aler.to funkcjonuje w języku polskim i angielskim) i stać się globalnym liderem monitoringu cen.