... ... ...

Użytkownicy tego serwisu przekazali 15,5 tysiąca darowizn na cele dobroczynne

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

18-01-2016

Informacja prasowa
Prawie 3 mln złotych to wartość zakupów zrealizowana za pośrednictwem FaniMani.pl w ostatnim kwartale 2015 roku. W tym okresie użytkownicy przekazali 15,5 tys. darowizn do 19000 organizacji społecznych. Kupujący generowali średnio 16,56 zł na cele dobroczynne.

FaniMani to serwis, który wystartował w grudniu 2014 roku. Jest pierwszym portalem w Polsce, który umożliwia wspieranie organizacji społecznych, podczas zakupów internetowych, bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Tylko w ostatnim kwartale minionego roku, korzystający z serwisu wygenerowali aż 15237 darowizn, które trafiły do 1900 zarejestrowanych organizacji społecznych. Średnia wartość darowizny indywidualnego użytkownika wynosiła 16,56 zł. Zakupów dokonali oni w 800 dostępnych e-sklepach, a ich łączna wartość przekroczyła 2,8 mln zł. Według statystyk konsumenci za pośrednictwem FaniMani.pl najczęściej kupowali w sklepach z kategorii: produkty dla zwierząt, elektronika, odzież, książki, zakupy codzienne oraz zakupy grupowe.

Dzięki FaniMani.pl organizacje społeczne mogą stale pozyskiwać dodatkowe fundusze na swoje działania. Każdy kto robi zakupy przez internet może, korzystając z portalu, wesprzeć wybrany przez siebie cel społeczny, nie wydając ani złotówki więcej ponad to, co i tak zapłaciłby za wybraną przez siebie rzecz. Jak zrobić zakupy i jednocześnie pomagać? Po prostu rejestrujemy się w serwisie FaniMani.pl, wybieramy sklep (lista wszystkich sklepów), w którym zamierzamy dokonać zakupu, wskazujemy cel (lista wszystkich organizacji), który chcemy wesprzeć i kupujemy.

Od każdej takiej transakcji wybrana organizacja społeczna otrzymuje darowiznę w wysokości kilku procent wartości naszych zakupów. Wszystkie wygenerowane przez siebie datki można monitorować i sprawdzać ich aktualny status w zakładce „historia wsparcia”, widocznej po zalogowaniu się na konto.

Obecnie serwis współpracuje z blisko 2000 podmiotami tj. z fundacjami, stowarzyszeniami, szkołami, harcerzami i innymi podmiotami działającymi w trzecim sektorze. FaniMani.pl jest łącznikiem między organizacjami społecznymi, darczyńcami oraz przedsiębiorcami. - Jednym z naszych głównych założeń jest wspieranie różnych organizacji w zbieraniu funduszy na to, co jest ważne. Swoją misję FaniMani.pl realizuje dzięki współpracy z wieloma firmami, zarówno lokalnymi jak i międzynarodowymi - mówi Norbert Wierbiłowicz, współzałożyciel serwisu.

Komentarze (0)