0 0 0

Quantum Lab zwycięzcą programu Innovation AD #BEST STARTUP

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

20-05-2016

Informacja prasowa
Najciekawsze projekty rodzą się z realnych potrzeb rynkowych i ludzkich. Mają być one nie tylko inspirujące, ale przede wszystkim użyteczne - takie projekty zostały nagrodzone podczas konferencji Innovation AD #Day w Warszawie.

16 maja odbyła się konferencja Innovation AD #Day, podczas której ogłoszono zwycięzcę programu #BEST STARTUP organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR we współpracy z Partnerem Strategicznym Grey Group Poland.

Nagrodę główną, w postaci wyjazdu na Festiwal Lions Innovation w Cannes, Jury przyznało Quantum Lab za produkt Quantum CX, który umożliwia monitorowanie zachowań klientów oraz pracowników w punktach usługowych. Pozwala to badać reakcje pozytywne i negatywne oraz długość interakcji w czasie rzeczywistym, a tym samym skutecznie monitorować komunikację niewerbalną pracowników z klientami w celu podnoszenia jakości obsługi.

Nagrodę publiczności otrzymało narzędzie OMNIcookie, stworzone przez Cosmose, czyli „ciasteczka” dla świata „rzeczywistego”, które zrewolucjonizowały rynek sprzedaży offline. OMNIcookie posiada już 1 bilion smartphone’ów w Azji, w tym aż 650 milionów w samych Chinach.

Jury przyznało również dodatkową nagrodę dla Hyper Poland, uzasadniając, że skala korzyści dla Polski w przypadku jego realizacji będzie niezwykła. Sukces startupu da początek niesamowitej rewolucji nie tylko w obszarze transportu, ale i we wszystkich dziedzinach gospodarki. Mimo, że sama idea superszybkich pociągów Hyperloop powstała gdzie indziej, polski startup przede wszystkim zoperacjonalizował ją w najmniejszych szczegółach, wprowadził również wiele istotnych innowacji - w szczególności unikatowy system napędowy. Nagrodę w postaci opracowania i pomocy w realizacji planu komunikacji marketingowej przedsięwzięcia oraz wsparcie szkoleniowe dla zespołu z zakresu marketingu ufundowały MediaCom oraz Grey Group Poland.

Spośród 44 zgłoszonych start-up’ów specjalnie wybrane grono ekspertów – przedstawicieli branży komunikacji marketingowej i marketingu oraz funduszy inwestycyjnych i akceleratorów – wybrało TOP20 najciekawszych, najbardziej obiecujących i z potencjałem marketingowym. Mieli oni okazję uczestniczyć w warsztatach i przejść mentoring pod okiem najlepszych specjalistów z branży komunikacji marketingowej. Najlepsza piątka: Cosmose / OMNIcookie, FastTony.es, Quantum Lab / Quantum CX, Specprawnik oraz Ulala Chef zaprezentowała się na scenie głównej konferencji Innovation AD #Day. Pozostałe wybrane startupy biorące udział w konkursie wystąpiły na małej scenie: Calamari, Wandlee, MindCloud, Migam.

Misją programu Innovation AD #BEST STARTUP jest dostarczanie start-up’om wiedzy, której nie znajdą w podręcznikach marketingu oraz łączenie i zacieśnienie współpracy między pracownikami marketingu i reklamy a twórcami innowacyjnych produktów i technologii.

– Wierzę, że to co dzieje się na rynku startupowym jest ciekawe nie tylko dla rynku startupowego per se, ale jest ciekawe szczególnie dla nas – dlatego, że innowacja, technologia i komunikacja, o których podczas konferencji dużo mówiliśmy są to „naczynia połączone”. Podczas obrad musieliśmy podjąć jedną ważną, niezwykle trudną decyzję, która wymagała od nas wybrania tego jednego, najlepszego startupu, w który uwierzyliśmy i któremu możemy pomóc – czy to przez nasze wsparcie, czy to przez wysłanie na Lions Innovation do Cannes – mówiła w trakcie konferencji Anna Pańczyk, CEO Grey Group Poland, który po raz kolejny był Partnerem Strategicznym konkursu.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)