Akademia Finansów i Biznesu Vistula oraz Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji zapraszają przedsiębiorców do udziału w 4. edycji targów pracy JobSpot. Na pracodawców czekają studenci i absolwenci kierunków m.in. o profilu biznesowym, ekonomicznym i informatycznym.

Dotychczasowe trzy edycje targów pracy JobSpot zgromadziły łącznie 2 250 uczestników, którym zaoferowano blisko 4,5 tysiąca ofert praktyk i staży. Kandydaci złożyli aż 2690 CV i uczestniczyli w około 9 000 wstępnych rozmów z potencjalnymi pracodawcami. Wydarzenie rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością zarówno wśród studentów i absolwentów Grupy Uczelni VISTULA, jak i przedsiębiorców, poszukujących wykwalifikowanych i entuzjastycznych, przyszłych pracowników. W 2015 roku w JobSpot wzięło udział ponad 30 wystawców, w tym największe międzynarodowe firmy.

JobSpot to studenckie targi pracy, którym towarzyszą liczne konferencje tematyczne, warsztaty prowadzone przez ekspertów z branży doradztwa personalnego oraz konkursy. Trwająca cały dzień impreza gromadzi na terenie kampusu Grupy Uczelni VISTULA prawdziwe tłumy chętnych do rozpoczęcia kariery studentów. – „Tegoroczna edycja może przejść do historii pod względem frekwencji. Dotychczasowa liczba zarejestrowanych uczestników przekroczyła już 1 000 osób! – zapowiedziała Anna Plewa, Dyrektor ds. Współpracy z Biznesem i Rozwoju Studentów Grupy Uczelni VISTULA.

– To co wyróżnia JobSpot spośród pokrewnych wydarzeń, to m.in. nastawienie naszych studentów i absolwentów do zdobycia pracy. Zdajemy sobie sprawę, że połączenie gruntownej wiedzy z rozwojem osobowości i umiejętności praktycznych jest warunkiem koniecznym do osiągnięcia sukcesu zawodowego, a także świetnej współpracy z zespołem i pracodawcą. Kształtując profil absolwenta Grupy Uczelni VISTULA kładziemy szczególny nacisk na gotowość do podjęcia pracy bezpośrednio po studiach. Dlatego przez cały okres nauki stwarzamy studentom wiele okazji do udziału oraz współorganizacji – wspólnie z praktykami – znaczących branżowych wydarzeń czy konferencji, a także spotkań z przyszłymi pracodawcami. To procentuje. – powiedziała Anna Plewa.

Udział w 4. edycji JobSpot w Grupie Uczelni VISTULA zapowiedziały największe międzynarodowe firmy, takie jak choćby: Action, Adecco, Aisec, CBRE, Extend, Metrohouse, Millenium Bank, Neofusion, Polkomtel, Securitas, A-systems Polska SA, Bank Pocztowy, Polska Izba Turystyki, Quintessentially Poland Sp. z.o.o. czy Vafidis. Sponsorami tegorocznej edycji są: Accenture Operation – największe na świecie przedsiębiorstwo outsourcingowe i konsultingowe w dziedzinie zarządzania i wysokich technologii oraz Lionbridge – światowy lider w dziedzinie tworzenia i tłumaczenia treści.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)