... ... ...

Ważna data dla działów HR! Czwarta edycja targów pracy JobSpot już 12 kwietnia

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

11-03-2016

Informacja prasowa
Akademia Finansów i Biznesu Vistula oraz Szkoła Główna Turystyki i Rekreacji zapraszają przedsiębiorców do udziału w 4. edycji targów pracy JobSpot. Na pracodawców czekają studenci i absolwenci kierunków m.in. o profilu biznesowym, ekonomicznym i informatycznym.

Dotychczasowe trzy edycje targów pracy JobSpot zgromadziły łącznie 2 250 uczestników, którym zaoferowano blisko 4,5 tysiąca ofert praktyk i staży. Kandydaci złożyli aż 2690 CV i uczestniczyli w około 9 000 wstępnych rozmów z potencjalnymi pracodawcami. Wydarzenie rokrocznie cieszy się coraz większą popularnością zarówno wśród studentów i absolwentów Grupy Uczelni VISTULA, jak i przedsiębiorców, poszukujących wykwalifikowanych i entuzjastycznych, przyszłych pracowników. W 2015 roku w JobSpot wzięło udział ponad 30 wystawców, w tym największe międzynarodowe firmy.

JobSpot to studenckie targi pracy, którym towarzyszą liczne konferencje tematyczne, warsztaty prowadzone przez ekspertów z branży doradztwa personalnego oraz konkursy. Trwająca cały dzień impreza gromadzi na terenie kampusu Grupy Uczelni VISTULA prawdziwe tłumy chętnych do rozpoczęcia kariery studentów. – „Tegoroczna edycja może przejść do historii pod względem frekwencji. Dotychczasowa liczba zarejestrowanych uczestników przekroczyła już 1 000 osób! – zapowiedziała Anna Plewa, Dyrektor ds. Współpracy z Biznesem i Rozwoju Studentów Grupy Uczelni VISTULA.

– To co wyróżnia JobSpot spośród pokrewnych wydarzeń, to m.in. nastawienie naszych studentów i absolwentów do zdobycia pracy. Zdajemy sobie sprawę, że połączenie gruntownej wiedzy z rozwojem osobowości i umiejętności praktycznych jest warunkiem koniecznym do osiągnięcia sukcesu zawodowego, a także świetnej współpracy z zespołem i pracodawcą. Kształtując profil absolwenta Grupy Uczelni VISTULA kładziemy szczególny nacisk na gotowość do podjęcia pracy bezpośrednio po studiach. Dlatego przez cały okres nauki stwarzamy studentom wiele okazji do udziału oraz współorganizacji – wspólnie z praktykami – znaczących branżowych wydarzeń czy konferencji, a także spotkań z przyszłymi pracodawcami. To procentuje. – powiedziała Anna Plewa.

Udział w 4. edycji JobSpot w Grupie Uczelni VISTULA zapowiedziały największe międzynarodowe firmy, takie jak choćby: Action, Adecco, Aisec, CBRE, Extend, Metrohouse, Millenium Bank, Neofusion, Polkomtel, Securitas, A-systems Polska SA, Bank Pocztowy, Polska Izba Turystyki, Quintessentially Poland Sp. z.o.o. czy Vafidis. Sponsorami tegorocznej edycji są: Accenture Operation – największe na świecie przedsiębiorstwo outsourcingowe i konsultingowe w dziedzinie zarządzania i wysokich technologii oraz Lionbridge – światowy lider w dziedzinie tworzenia i tłumaczenia treści.

fot. pixabay.com

Komentarze (0)