Firma Zortrax, lider w dziedzinie druku 3D, rozbudowała zespół o dwóch menedżerów wyższego szczebla. Dyrektorem ds. sprzedaży został Adam Wawiński, a dyrektorem ds. marketingu Bartłomiej Cymer.

Adam Wawiński będzie odpowiedzialny za pion sprzedaży. – Moje zadanie to nadzór nad całokształtem procesów sprzedażowych firmy i polityką handlową, budowanie kanałów dystrybucji poprzez sieć resellerów i sprzedaż korporacyjną – mówi nowy dyrektor ds. sprzedaży.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Na zdjęciu (od lewej): Bartłomiej Cymer i Adam Wawińsk | fot materiały prasowe 

Adam Wawiński ukończył Zarządzanie i Marketing w Prywatnej Wyższej Szkole Handlowej i Wyższej Szkole Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Całe zawodowe życie był związany z firmami z branży nowych technologii. Doświadczenie zdobywał m.in. w Hewlett Packard (Business Development Manager CEE dla produktów Brocade), TomTom (Country Sales Manager Poland), LG Electronics (Dyrektor Sprzedaży i Marketingu działu produktów komputerowych) czy Action (Business Development Director).

Za marketing odpowiedzialny będzie Bartłomiej Cymer. – Moim głównym zadaniem jest wzmocnienie wizerunku Zortrax na rynkach zagranicznych i wsparcie sprzedaży – mówi Bartłomiej Cymer, absolwent Filozofii Uniwersytetu Śląskiego i studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W ostatnich latach pracy związany był agencją reklamową Peppermint (jako Managing Director, a następnie CEO) oraz Interaktywnym Domem Produkcyjnym Netizens. Pracując w branży reklamowej odpowiadał za komunikację marek takich jak: Nescafé Dolce Gusto, Sodexo Benefits and Rewards Services, Liberty Ubezpieczenia, Sygnity, Grupa Allegro, Matras, Praktiker, Bonduelle, PLAY, Poczta Polska. Prowadził też projekty dla instytucji publicznych: Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Spraw Zagranicznych czy Narodowego Instytutu Audiowizualnego.

- Cieszę się, że dołączyły do nas tak doświadczone osoby, dzięki którym mamy dużą szansę na szybszy rozwój. Ich wiedza i kreatywność na pewno przydadzą się w umacnianiu marki Zortrax jako lidera na rynku druku 3D – mówi Rafał Tomasiak, CEO Zotrax.

Zadaniem nowo zatrudnionych menedżerów będzie nie tylko zapewnienie kontynuacji, ale również zwiększenie dynamicznego rozwoju Zortrax na międzynarodowych rynkach. Firma założona w 2013 r. w Olsztynie obecnie eksportuje drukarki do ponad 53 krajów na świecie, gdzie współpracuje ze 123 resellerami. W lutym tego roku podpisała umowę z drugim dystrybutorem swoich produktów w USA. Obecnie Zortrax daje zatrudnienie ponad 120 osobom.

Komentarze (0)