... ... ...

Zortrax wzmacnia kadrę zarządzającą

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

26-02-2016

Informacja prasowa
Firma Zortrax, lider w dziedzinie druku 3D, rozbudowała zespół o dwóch menedżerów wyższego szczebla. Dyrektorem ds. sprzedaży został Adam Wawiński, a dyrektorem ds. marketingu Bartłomiej Cymer.

Adam Wawiński będzie odpowiedzialny za pion sprzedaży. – Moje zadanie to nadzór nad całokształtem procesów sprzedażowych firmy i polityką handlową, budowanie kanałów dystrybucji poprzez sieć resellerów i sprzedaż korporacyjną – mówi nowy dyrektor ds. sprzedaży.

Na zdjęciu (od lewej): Bartłomiej Cymer i Adam Wawińsk | fot materiały prasowe 

Adam Wawiński ukończył Zarządzanie i Marketing w Prywatnej Wyższej Szkole Handlowej i Wyższej Szkole Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Całe zawodowe życie był związany z firmami z branży nowych technologii. Doświadczenie zdobywał m.in. w Hewlett Packard (Business Development Manager CEE dla produktów Brocade), TomTom (Country Sales Manager Poland), LG Electronics (Dyrektor Sprzedaży i Marketingu działu produktów komputerowych) czy Action (Business Development Director).

Za marketing odpowiedzialny będzie Bartłomiej Cymer. – Moim głównym zadaniem jest wzmocnienie wizerunku Zortrax na rynkach zagranicznych i wsparcie sprzedaży – mówi Bartłomiej Cymer, absolwent Filozofii Uniwersytetu Śląskiego i studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. W ostatnich latach pracy związany był agencją reklamową Peppermint (jako Managing Director, a następnie CEO) oraz Interaktywnym Domem Produkcyjnym Netizens. Pracując w branży reklamowej odpowiadał za komunikację marek takich jak: Nescafé Dolce Gusto, Sodexo Benefits and Rewards Services, Liberty Ubezpieczenia, Sygnity, Grupa Allegro, Matras, Praktiker, Bonduelle, PLAY, Poczta Polska. Prowadził też projekty dla instytucji publicznych: Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Ministerstwa Zdrowia, Ministerstwa Spraw Zagranicznych czy Narodowego Instytutu Audiowizualnego.

- Cieszę się, że dołączyły do nas tak doświadczone osoby, dzięki którym mamy dużą szansę na szybszy rozwój. Ich wiedza i kreatywność na pewno przydadzą się w umacnianiu marki Zortrax jako lidera na rynku druku 3D – mówi Rafał Tomasiak, CEO Zotrax.

Zadaniem nowo zatrudnionych menedżerów będzie nie tylko zapewnienie kontynuacji, ale również zwiększenie dynamicznego rozwoju Zortrax na międzynarodowych rynkach. Firma założona w 2013 r. w Olsztynie obecnie eksportuje drukarki do ponad 53 krajów na świecie, gdzie współpracuje ze 123 resellerami. W lutym tego roku podpisała umowę z drugim dystrybutorem swoich produktów w USA. Obecnie Zortrax daje zatrudnienie ponad 120 osobom.

Komentarze (0)