OpenCard, wydawca restauracyjnej karty rabatowej wraz z krakowską firmą HG Intelligence S.A wdrożą platformy omnichannel Synerise w sieci 100 restauracji w Warszawie. System wykorzystuje technologie kontekstowe, w tym głównie beacony wyposażone w Bluetooth Low Energy.

- Od ponad dwóch lat bardzo blisko współpracujemy z restauracjami z całej Polski, w tym czasie pozyskaliśmy do Programu OpenCard 850 restauracji. Zauważyliśmy bardzo duże zapotrzebowanie na wsparcie marketingowe ze strony restauracji dlatego postanowiliśmy spełnić tę potrzebę w najlepszy i najbardziej kompleksowy sposób, a taki zapewniają działania z wykorzystaniem technologii kontekstowych - mówi Aleksander Buchacz Prezes Zarządu OpenCard

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

fot. pixabay.com

- Nasze inwestycje w segment HoReCa dowodzą unikatowości i wysokiej adaptowalności rozwijanych systemów do różnych branż. Naszą ambicją jest budowa systemów inteligentnych, bezobsługowych bazujących na ogromnych ilościach danych analizowanych w czasie rzeczywistym, pochodzących z różnych źródeł. Synerise daje nam tę elastyczność - wyjaśnia Anna Uba, Head of Project Management w HG Intelligence S.A.

Karta OpenCard upoważnia jej posiadacza do korzystania ze zniżek 30% na całość rachunku lub 50% na jedzenie w 850 restauracji w całej Polsce.

HG Intelligence S.A. jest dostarczycielem platformy Synerise.com. Jako jedna z pierwszych marek na świecie popularyzująca technologie BLE w szczególności w kontekście omnichannel.

Komentarze (0)