... ... ...

Konkurs SARE: sprawdź swoje umiejętności i kreatywność. Wygraj opaskę Fitbit

Dodane

26-10-2015

Mam Startup
Wspólnie z firmą SARE - naszym partnerem i patronem merytorycznym działu e-mail marketing na Nowym Marketingu i MamStartup przygotowaliśmy dla Was specjalny konkurs, w którym nagrodą jest opaska Fitbit Charge.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zadanie konkursowe brzmi następująco:

Gdybym miał/-a promować aktywność fizyczną wśród osób pracujących (25-35) i miałbym/-łabym nieograniczony budżet na działania marketingowe, które kanały komunikacji bym wybrał/-a i dlaczego? (email, sms, ankieta, display etc.) Podaj przykładowy scenariusz działań na okres miesiąca.

Odpowiedzi wysyłajcie na adres redakcja@nowymarketing.pl, w tytule maila wpisując słowa "SARE konkurs". Akceptowane formy odpowiedzi to tekst, prezentacje lub grafiki z tekstem. Na Wasze zgłoszenia czekamy do 18.10.2015, do końca dnia.

Nagrodą w konkursie jest opaska Fitbit Charge. Sponsorem konkursu jest firma SARE.

Szczegółowy regulamin konkursu znajdziecie tutaj > 

Rozwiązanie konkursu

(aktualizacja 26.10.2015)

Główną nagrodę, czyli opaskę Fitbit Charge otrzymuje Rafał Szmitrowski. Ponadto jury postanowiło dodatkowo wyróżnić Karola Bauera i nagrodzić go pulsometrem adidas miCoach ZoneB 2. Gratulacje!

Komentarze (0)