... ... ...

Milion euro - tyle Showroom przeznaczy na promocję polskich projektantów w Niemczech

Dodane

12-10-2015

Adam Sawicki
Showroom wystartował w Niemczech. Polski startup przeznaczy na promocję serwisu modowego w niemieckiej telewizji milion euro. Twórcy przedsięwzięcia są przekonani, że zachodni sąsiedzi pokochają polską modę.

Milion euro na promocję w TV

Mniej-więcej rok temu Michał Juda i Jasiek Stasz zapowiadali, że planują uruchomić za naszą zachodnią granicą niemiecką wersję polskiego Showroomu. I faktycznie od ubiegłego tygodnia platforma handlująca ubraniami młodych projektantów rozpoczęła działalność właśnie w Niemczech pod nazwą Shwrm.de. Pomysłodawcy przedsięwzięcia przeznaczą na promocję serwisu na tamtejszym rynku aż milion euro.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Na zdjęciu (od lewej): Michał Juda i Jasiek Stasz, pomysłodawcy platformy SHOWROOM | fot. materiały prasowe 

Działania marketingowe Shwrm.de obejmą głównie emisję spotów reklamowych dotyczących platformy w niemieckiej telewizji. Ponadto w ramach kampanii, polscy projektanci zaprezentują swoje projekty na łamach modowego magazynu InStyle, który jest wydawany w Niemczech w prawie pół-milionowym nakładzie. Możliwość prowadzenia tak intensywnych działań marketingowych przedsiębiorcy zagwarantowali sobie biorcą udział w konkursie „7 Ventrues Pitch Day” organizowanym przez niemiecką stację telewizyjną ProSieben.

Polska moda jest na europejskim poziomie

W finale zadaniem startupowców było zaprezentowanie biznesu przed publicznością w ciągu siedmiominutowego wystąpienia. Jury oceniało wówczas pomysł, model biznesowy, zespół oraz potencjał telewizyjny. Twórcy Showroomu stanęli wtedy na podium i zajęli trzecie miejsce. Teraz zamierzają wykorzystać nagrodę, czyli promocję w TV o wartości miliona euro, aby zbudować swoją pozycję u naszego zachodniego sąsiada.

Michał Juda twierdzi, że niemiecki rynek mody jest bardzo konkurencyjny i zatłoczony, ale także: ciągle niezagospodarowany - startupowcy z Polski zamierzają to wykorzystać. A jak przekonują, projekty modowe naszych rodzimych projektantów, mogą zainteresować naszych sąsiadów. - Polska moda w większości przypadków jest tworzona na najwyższym, europejskim poziomie i tak też powinna być postrzegana - czytamy w informacji prasowej. Nie pozostaje więc nic innego, jak tylko dotrzeć do jak największej liczby widzów podczas emisji spotów reklamowych.

Komentarze (0)