... ... ...

SentiOne monitoruje już internet w Rosji, na Ukrainie i w Czarnogórze

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

08-03-2016

Informacja prasowa
Od kilku lat SentiOne konsekwentnie powiększa zasięg swoich działań o kolejne kraje i języki. System pozwalający szybko przeanalizować opinie internautów, strzec wizerunku marek i nawiązywać dialog z klientami online zajmuje coraz większy obszar na mapie Europy.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zdjęcie główne artykułu by picjumbo.com

Od dziś monitorowanie internetu z SentiOne jest dostępne w Rosji, na Ukrainie oraz w Czarnogórze. Poszerzenie portfolio o trzy kolejne rynki, sprawia, że SentiOne, a co za tym idzie także SalesLift, mają w swej ofercie już 26 państw europejskich.

W dzisiejszych czasach wraz ze wzrostem popularności mediów społecznościowych, monitoring internetu stał się niezbędny w zarządzaniu wizerunkiem marek, instytucji czy osób publicznych. Narzędzie do monitoringu internetu pozwalają na skumulowanie wszystkich danych pozyskanych z portali, mediów społecznościowych, blogów, mikroblogów czy forów w jednym miejscu. SentiOne zaspokaja trzy podstawowe potrzeby przedsiębiorstwa: daje możliwość kontrolowania obecności marki w sieci, przyczynia się także do budowania dobrych relacji z klientami oraz zwiększenia sprzedaży. Wszystko to, firma będzie miała okazję zaoferować specjalistom z dziedziny marketingu w Rosji, na Ukrainie oraz Czarnogóry.

W SentiOne najważniejsza jest jakość dostarczanych danych, dlatego w biurze firmy zatrudniono ponad 20 analityków, w tym osoby odpowiedzialne za każdy z języków znajdujących się w ofercie. Wyjątkowa dbałość o rzetelność dostarczanych informacji, sprawia, że każdy rynek oznacza zatrudnienie kolejnych osób, odpowiedzialnych za działania na dany region. Zespół SentiOne liczy już ponad 40 pracowników, a to dopiero pierwszy kwartał tego roku.

SentiOne oraz SalesLift współpracuje z 750 markami na świecie, są wśród nich urzędy, przedsiębiorstwa rodzinne, korporacje, sklepy czy osoby prywatne. Firma szczyci się współpracą międzynarodową z markami takimi jak NIVEA, Procter & Gamble, Reckitt Benckiser, Kazar czy lokalnie Grupa Żywiec, Śnieżka, Urząd Miasta Warszawy i wiele innych.

Komentarze (0)