... ... ...

Jarek Dmowski: Stawiam na big data i przechodzę do Grupy Netsprint

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

26-09-2016

Informacja prasowa
- Nie znam polskiej firmy, która miałaby większy potencjał w sektorze digital marketingu oraz big data. Dlatego przechodzę do Grupy Netsprint – mówi Jarek Dmowski, nowy szef Rady Nadzorczej spółki.

Na zdjęciu: Jarek Dmowski, szef rady nadzorczej Grupy Netsprint | fot. materiały prasowe 

Jarek Dmowski, wcześniej wieloletni partner i dyrektor zarządzający warszawskiego biura Boston Consulting Group, po ponad 15 latach doradzania największym przedsiębiorstwom w Polsce i za granicą, dołącza do Grupy Netsprint. Jako szef Rady Nadzorczej nadzoruje działania zarządu grupy oraz na co dzień wspiera działalność operacyjną wszystkich spółek należących do Grupy.

 Podczas kilkunastoletniej kariery konsultingowej Jarek Dmowski doradzał przedsiębiorstwom w obszarach m. in. strategii, ekspansji rynkowej, transakcji fuzji i przejęć, integracji, reorganizacji, restrukturyzacji, optymalizacji sprzedaży i obsługi klienta. Pracował z firmami m.in. w Polsce, Niemczech, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Kanadzie i krajach regionu Europy Centralnej w sektorach nowych technologii, energetycznym, przemysłowym oraz finansowym.

- W czasach, gdy dane stają się paliwem dla biznesu, przedsiębiorstwa potrzebują nowych rozwiązań i technologii z obszaru big data i digital marketingu. Podczas mojej współpracy z firmami z wielu branż zaobserwowałem, jak dużym wyzwaniem jest efektywne poruszanie się na rynku digital, łączenie online z offline oraz właściwe wykorzystanie stale rosnących wolumenów danych. Jednocześnie dostrzegając rozwój i potencjał Netsprinta, uznałem że jest to naturalny partner dla dużych firm w Polsce i za granicą. Dlatego też postanowiłem połączyć te doświadczenia i podjąć nowe wyzwanie zawodowe w ramach Grupy Netsprint - komentuje Jarek Dmowski.

- Naszym wspólnym celem jest stworzenie polskiego lidera marketingu technologicznego, który kompleksowo będzie wspierał klientów- największe polskie firmy- w obszarze wykorzystania danych (big data), jako naturalnego elementu strategii biznesowej. Cieszę się, że Jarek dołączył do zespołu Netsprinta jako przewodniczący Rady Nadzorczej i swoimi wszechstronnymi doświadczeniami wspiera działania strategiczne i operacyjne Grupy  - dodaje Magdalena Magnuszewska, partner w Innova Capital - funduszu private equity, który w kwietniu 2016 roku zainwestował w Grupę Netsprint.

- Doświadczenia Jarka wzmacniają Grupę Netsprint, zarówno w codziennych działaniach, jak i rozwijaniu strategii ekspansji. Jego wsparcie jest bezcenne także w procesach fuzji i przejęć innych spółek, które właśnie realizujemy – mówi Artur Banach, prezes Grupy Netsprint.

Rozwiązania Grupy Netsprint odpowiadają na najważniejsze potrzeby marketerów dzięki wykorzystaniu najsilniejszych światowych trendów w marketingu internetowym: data-driven marketingu (kierowania przekazu reklamowego w oparciu o dane na temat użytkowników czy tworzenia spersonalizowanego przekazu), programmatic, content marketingu, e-mail marketingu oraz mobile.

Sercem strategii Grupy Netsprint są dane o użytkownikach gromadzone na platformie DMP (Data Management Platform) i wykorzystywane m.in. w kampaniach reklamowych oraz do personalizacji usług w internecie, w tworzeniu strategii marketingowej i rozwoju produktu, a także budowaniu pozytywnych doświadczeń klienta (customer experience). Platforma DMP Netsprinta gromadzi obecnie ponad 60 milionów cookies i tym samym jest największą hurtownią danych o polskich użytkownikach.

Dane stają się motorem napędowym świata reklamy - są kluczowym elementem modelu automatycznego zakupu reklamy (programmatic). Już 76% kampanii realizowanych w modelu programmatic w USA w 3. kwartale 2015 roku bazowało  na danych (IgnitionOne). Z kolei w Europie programmatic display advertising wzrósł średnio o 70% w 2015 roku - wynika z raportu European Programmatic Market Sizing, opublikowanego we wrześniu 2016 przez IAB Europe. 

Komentarze (0)