Fundusz Online Venture inwestuje w CustomerICare, oprogramowanie umożliwiające monitorowanie ruchu na stronie internetowej. Zdobyte przez startup środki pomogą spółce stać się międzynarodowym liderem w branży. Szczegóły zawartej transakcji nie zostały ujawnione.

Ambitny zespół i produkt zdecydowały o inwestycji

Istniejący od 2012 roku Online Venture, fundusz typu venture capital, inwestuje przede wszystkim w firmy działające w branży IT. Pomoc, której fundusz udziela młodym firmom, polega głównie na wsparciu finansowym maksymalnie do 700 tysięcy złotych. Z tej formy współpracy z Online Venture w ostatnim czasie skorzystały trzy projekty PlayDingo, Gifty i WsparciePodatkowe. Teraz do portfolio Online Venture dołączył również CustomerICare, projekt rozwijany przez wrocławską spółkę Advice Online.

Szczegóły zawartej transakcji nie zostały jednak ujawnione. Wiadomo natomiast, co przekonało zespół Online Venture, żeby zainwestować w CustomerICare. Sebastian Falkner, prezes funduszu, podaje, że wpływ na podjętą przez niego decyzję miał m.in. doświadczony zespół stojący za CustomerICare oraz ich globalne aspiracje związane z projektem. – „Nie bez znaczenia był także sam produkt, który już w tym momencie nie odbiega od najlepszych standardów rynkowych” - dodaje.

5 lat na zdobycie pozycji lidera

Czym wobec tego jest realizowane przez Advice Online oprogramowanie? Dzięki CustomarICare m.in. właściciele sklepów internetowych mogą w czasie rzeczywistym monitorować ruch klientów na stronie internetowej i jednocześnie rozpocząć rozmowę z konsumentem poprzez wyświetlane okienka czatu na przeglądanej przez internautę witrynie. Dotychczas z oferowanego przez wrocławski startup rozwiązania skorzystały znane marki m.in. NC+ i Vobis.

Wojciech Hadada, prezes zarządu Advice Online, planuje w ciągu pięciu lat, zdobyć silną pozycję na międzynarodowym rynku i stać się liderem wśród producentów oferujących oprogramowania typu live czat. Aby zrealizować powyższe zamierzenia zespół stojący za CustomerICare, przeznaczy zdobyte środki na rozwój produktu i optymalizację procesów sprzedaży.

Komentarze (0)