... ... ...

Innovation Nest inwestuje w Kodyrabatowe

Pressroom MamStartup
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową. Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Dodane

23-09-2015

Informacja prasowa
W krakowską firmę International Coupons S.A., właściciela kodyrabatowe.pl, największego serwisu z kodami rabatowymi w Polsce, zainwestował fundusz Innovation Nest. Dzięki zaufaniu funduszu oraz prywatnych inwestorów krakowska spółka wyceniana jest na ponad 20 mln zł.

Kodyrabatowe.pl istnieją od 2010 roku. To jeden z niewielu polskich startupów, który od początku działania był zyskowny. Założyciele firmy wprowadzili atrakcyjny model rozliczeniowy z klientami a firma szybko zdobyła wystarczające wpływy, które pozwoliły na dalszy, samodzielny rozwój.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Na zdjęciu: Szymon Dobosz, CEO Kodyrabatowe

W 2013 r. na bazie sukcesu serwisu kodyrabatowe.pl krakowscy przedsiębiorcy wykorzystując własne środki stworzyli grupę International Coupons. W jej skład w tej chwili wchodzi kilkanaście serwisów z kuponami rabatowymi na całym świecie. – Wiosną weszliśmy na kilka kluczowych rynków w Ameryce Południowej, Azji i Afryce, gdzie z powodzeniem rozwijamy nasz model biznesowy, a nasze serwisy zyskują coraz więcej użytkowników – wyjaśnia Szymon Dobosz, CEO International Coupons.

Od kilku miesięcy spółka rozwija także aplikację mobilną Kodyrabatowe.pl, udostępniającą aktualne promocje i unikalne kody rabatowe do największych sklepów stacjonarnych i najpopularniejszych sieci restauracji w całym kraju. Założyciele International Coupons docelowo chcą stworzyć kompleksowe narzędzie do oszczędzania - zarówno gdy kupujemy w internecie telewizor, kanapkę w osiedlowym sklepie czy bilet w kasie kinowej. - Ponieważ dalsza ekspansja zagraniczna i szybki rozwój aplikacji mobilnej, a na tym nam zależy, wymaga sporych nakładów finansowych, postanowiliśmy znaleźć partnera inwestycyjnego, który nie tylko wesprze nas finansowo, ale co równie istotne, wspomoże nas swoimi kontaktami i wiedzą - kontynuuje Dobosz.

Polska firma - polski fundusz

Zarząd spółki (Szymon Dobosz - CEO, Bartłomiej Tyranowski - CTO) deklaruje, że pozyskane właśnie od Innovation Nest oraz prywatnych inwestorów środki finansowe zostaną przeznaczone na rozwój w tych obszarach, które wymagają sporego kapitału i w których zwrot z inwestycji jest długoterminowy. Chodzi głównie o rozwój aplikacji mobilnej oraz rynków zagranicznych.

- Jestem bardzo podekscytowany inwestycją w International Coupons. Jest to jedna z nielicznych polskich spółek internetowych, która prowadzi swoją działalność na tak wielu rynkach zagranicznych. Do inwestycji w International Coupons przekonało nas przede wszystkim to co udało się zbudować zespołowi do tej pory (trakcja) oraz potencjał jaki stoi przed rynkiem, na którym działa spółka. E-commerce staje się bardzo ważnym kanałem sprzedaży dla wielu marek. Mobile i m-commerce daje niespotykany do tej pory zasięg działania. International Coupons znajduje się w ciekawym miejscu wpasowując się w oba trendy – mówi Marcin Szeląg, Partner w Innovation Nest.

Dla krakowskiej spółki to pierwsza runda inwestycyjna. Większościowy pakiet nadal pozostaje w rękach założycieli firmy.

Komentarze (0)