JustWIFI oraz NetSprint - marki wchodzące w skład grupy Dirlango - integrują swoje rozwiązania i tworzą pierwszy na polskim rynku produkt łączący marketing w sieciach wi-fi oraz audience targeting. Dzięki temu reklamodawcy mogą realizować kampanie łączące świat online i offline.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Zdjęcie główne artykułu by picjumbo.com

Efektem integracji narzędzia do marketingu wi-fi z rozwiązaniami z obszaru audience targetingu Netsprinta jest nowy, unikalny na polskim rynku, produkt reklamowy, który z jednej strony umożliwia precyzyjne geolokalizowanie (targetowanie geograficzne) kampanii reklamowych, z drugiej zaś dopasowanie treści do preferencji użytkowników.

- Platformy programmatic i dane użytkowników, którymi dysponujemy, w połączeniu z filtrem, jakim jest geolokalizacja umożliwiają nam realizowanie efektywnych kampanii, łączących świat online i offline. Wychodzimy naprzeciw potrzebom klientów, jesteśmy w stanie pozyskać i zaangażować nowych, a co za tym idzie, w istotny sposób przyczynić się do zwiększenia sprzedaży - komentuje Artur Banach, CEO Netsprint S.A.

Reklamodawcy JustWIFI otrzymają nowe możliwości targetowania kampanii w publicznych sieciach wi-fi do konkretnych segmentów użytkowników dostępnych w ramach platformy Netsprint Audience Tymczasem dane pochodzące z sieci JustWIFI pozwolą klientom Netsprint na precyzyjne targetowanie kampanii z uwzględnieniem np. częstotliwości logowań w określonych lokalizacjach, takich jak centra handlowe, lotniska czy kluby fitness.

- Dzięki integracji zasobów dysponujemy większą ilością oraz precyzją danych, co w rezultacie umożliwia poznanie użytkowników, analizowanie grup konsumentów odwiedzających poszczególne lokalizacje oraz prezentowanie im dopasowanych treści. Dla naszych klientów ta synergia to także optymalizacja kosztów kampanii – nie tracimy budżetów na użytkowników, którzy nie będą zainteresowani ofertą. Co ważne z punktu widzenia użytkownika Internetu, pozyskane dane są anonimowe i nie dają możliwości bezpośredniej identyfikacji danej osoby - komentuje Marcin Langowski, CEO JustWIFI.

Integracja obu rozwiązań stworzy unikalny ekosystem marketingu internetowego, a tym samym umocni pozycję rynkową spółek.

Komentarze (0)