Czy poważnie myślicie o rynkach globalnych? Czy naprawdę chcecie, żeby Wasz pomysł mógł podbić USA i cały świat? Osobiście uważam, że to jest najciekawsze podejście, na dodatek wiążące się z potencjałem na największy wzrost biznesu. Z drugiej strony to oczywiście ryzyko.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Innovation Nest wspiera projekty o potencjale globalnym. Myśląc o globalności dla biznesu internetowego, trzeba koniecznie odwiedzić jedno miejsce na Ziemi, gdzie dzieje się najwięcej. Pas 50 mil między San Francisco a San Jose, między Zatoką a górami – Silicon Valley. Nie wystarczy tam przyjechać raz na rok na tydzień. Tutaj trzeba bywać częściej!

Wyruszamy w pierwszą misję. Jest trzyosobowa: Paweł Nowak (PressPad), Łukasz Twardowski (Use It Better) i ja - Piotr Wilam (Innovation Nest).

Następna misja - za trzy miesiące. W jej skład wejdą dwa albo trzy projekty współpracujące z Innovation Nest, których zamierzenia są globalne, które potrzebują informacji zwrotnej i kontaktów biznesowych w Dolinie. Co jest potrzebne - w mojej ocenie - by pomysł miał szansę na świecie? Za kilkanaście dni, po kilkudziesięciu rozmowach, napiszę :)

Piotr Wilam - przedsiębiorca, założyciel Wydawnictwa Pascal oraz współtwórca i pierwszy prezes Onet.pl. Business angel zaangażowany w Merlin.pl, a obecnie założyciel Innovation Nest, klastra zaawansowanych technologii. Z wykształcenia filozof i matematyk, absolwent KUL, Oxford University oraz London Business School.

 

 

 

Zobacz wszystkie teksty autora

Komentarze (0)