Na swoim blogu Seedcamp ogłosił, że pozyskał nowego partnera w postaci Facebooka. Gigant z Palo Alto zyskując miano Platinum Seedcamp Founder Sponsor stał się jednym z najważniejszym sponsorów Seedcampu.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Facebook będzie wspierał społecznościowe startupy i aplikacje na wielu płaszczyznach działania. Oprócz wsparcia merytorycznego, produktowego i technicznego, projekty będące pod skrzydłami Seedcampu otrzymają również dostęp do facebookowych produktów i programów w wersji beta, czyli w fazie testowej. Dzięki temu startupy będą na bieżąco ze wszystkimi nowinkami oferowanymi przez Facebooka, co wpłynie na szybkość ich reakcji na zmieniające się otoczenie i możliwość wykorzystania nowych rozwiązań technologicznych w swoich projektach.

Korzyści z tej współpracy oczywiście muszą być obopólne. Dzięki niej skorzysta również sam Facebook. Dostęp do innowacyjnych startupów i ich kreatywnych twórców może stwarzać Facebookowi częste okazje rynkowe.

Niespełna rok temu, po zawieszeniu autorskiego projektu wsparcia startupów fbFund, Facebook zawiązał partnerstwo z Y Combinator, czyli amerykańskim pierwowzorem Seedcampu. Jak widać, największy portal społecznościowy na świecie widzi ogromny potencjał w rynku startupów technologicznych.

Seedcamp łączy w sobie dwie idee - konkursu oraz programu mentortingowego dla startupów. Jest to przedsięwzięcie o zasięgu globalnym. Misją Seedcampu jest budowanie społeczności skupiającej twórców startupów, ekspertów branży IT oraz inwestorów. W ramach konkursu, Seedcamp dokonuje mikoinwestycji w wybrane projekty. Z reguły wynosi ona 50.000 euro w zamian za 8-10% udziałów.

źródła: blog.seedcamp.com, www.readwriteweb.com

Komentarze (0)