... ... ...

Blog firmowy – ludzie rzeczywiście chcą go odwiedzać i czytać? [e-profit]

Dodane

16-02-2012

Mam Startup

Jan Makulec, tekst pochodzi z magazynu e-profit 9, luty 2012

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Blog firmowy, czyli, jakie podejście sprawia, że ludzie rzeczywiście chcą go odwiedzać i czytać?

Od dwóch tygodni wiele osób zadaje mi i pozostałym piszącym na Across the Board pytania, które można sprowadzić do jednego: jak to zrobiliście? I nie chodzi wyłącznie o to, że nasz blog zajął trzecie miejsce w konkursie na Firmowy Blog Roku 2011. Wyróżnienie to było zaskakujące w kontekście faktu, że bodaj jako jedyni zgłosiliśmy do polskiego konkursu blog prowadzony po angielsku. Ponadto piszemy o płatnościach, czyli temacie, który wiele osób szufladkuje niemal a priori jako nudny lub skomplikowany.

[czytaj dalej:]

Komentarze (0)