... ... ...

Selly.pl umożliwia tworzenie indywidualnych funkcjonalności dla swoich sklepów

Dodane

28-10-2011

Lech Romański

Jednym z największych minusów gotowych platform sklepowych jest brak szybkiej możliwości wprowadzania indywidualnych funkcjonalności, w zależności od potrzeb pojawiających się u konkretnego e-sprzedawcy. Oprogramowanie Selly.pl zrywa z tym "standardem" i w nowym planie abonamentowym gwarantuje swoim Klientom bardzo swobodny rozwój.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Do tej pory klienci Selly.pl mogli wybrać dla siebie jeden z dwóch planów abonamentowych: Start za 99 zł miesięcznie (dla małych i średnich sklepów) oraz Plus za 299 zł/m-c (indywidualnie rozwijane projekty). W obu planach firma zrealizowała po kilkadziesiąt atrakcyjnych wdrożeń. Wczoraj w ofercie platformy pojawiła się nowa opcja - Standard (199 zł/m-c), która standardem jest jednak tylko ze swojej nazwy.

- Od początku postawiliśmy na elastyczność i indywidualne podejście do każdego Klienta - mówi Mariusz Połowczuk, właściciel Selly.pl. - Sklepy internetowe często potrzebują zmian nie tylko w warstwie wizualnej, ale także w konkretnych funkcjonalnościach czy parametrach panelów administracyjnych. Nie mogą na to liczyć w większości systemów dostępnych obecnie na rynku, dlatego zaoferowaliśmy to w Selly.pl.

Wybierając opisywane oprogramowanie sklepowe w nowym planie abonamentowym, firmy zajmujące się handlem w sieci otrzymują nie tylko zestaw narzędzi dostępnych dla wszystkich użytkowników systemu. Mogą również dostosowywać poszczególne mechanizmy pod swoje potrzeby i tworzyć zupełnie nowe opcje, specyficzne tylko dla ich działalności. Dzięki temu zdobędą przewagę i wybiją się wśród konkurencyjnych e-sklepów.

- Naszym celem jest dostosowanie oprogramowania nawet do specyficznych wymagań Klientów - mówi Mariusz Połowczuk. - Liczymy na to, że słowo standard nabierze teraz nowego znaczenia wśród dostawców oprogramowania sklepowego.

Selly.pl to platforma sklepowa, która pojawiła się na rynku w sierpniu poprzedniego roku. Od momentu debiutu jest cały czas rozwijana o nowe możliwości dla sprzedawców - w ostatnim czasie pojawiły się m.in. integracja z brokerami usług kurierskich, szczegółowe raporty sprzedaży czy integracje z zewnętrznymi systemami, w tym fakturowymi i księgowymi. Aktualnie Selly.pl obsługuje ponad 110 aktywnych sklepów.

Więcej informacji o oprogramowaniu Selly.pl można znaleźć na oficjalnej stronie internetowej.
http://www.selly.pl/

Komentarze (0)