Czy Kissbox, najnowsza inwestycja Inkubatora InQbe, to początek zakupów w subskrypcji na polskim rynku?

Model działania zakupów w subskrypcji jest prosty - użytkownik zapisuje się na określone boxy produktowe (lub konkretne produkty) i otrzymuje je w określonych odstępach czasu (najczęściej jest to miesiąc). Dzięki takiemu rozwiązaniu klient nie musi pamiętać o tym, żeby zamówić produkty w sklepie, a sprzedawcy mogą o wiele łatwiej planować swój biznes (raz zdobyty klient daje regularny przychód przez cały rok, handlowiec wie dokładnie, ile towaru potrzebuje w danej chwili, itd.) – tłumaczy Krzysztof Bartnik z eKomercyjnie.pl.

W przypadku Kissboxa tym towarem są … kosmetyki znanych marek. Wszystko umieszczone w eleganckim pudełku, dostarczone pod wskazany adres za pieniądze, za które w sklepie tej jakości produktów nigdy by się nie kupiło. I tak co miesiąc klient (choć w tym przypadku powinno się raczej powiedzieć klientka) ma możliwość comiesięcznej wyprawy do świata urody.

Za projektem stoi spółka 3 MQ, której do swego pomysłu udało się przekonać inwestorów  z InQbe, którzy zainwestowali w projekt 100 tys. zł, a więc kwotę, która wydaje się idealną na sprawdzenie tego czy taki model sprzedaży, który odnosi spore sukcesy na zachodzie sprawdzi się i w Polsce. Jak InQbe wyjdzie na swoim nowym pachnącym biznesie? Trzymamy kciuki i mamy nadzieję, że wśród tych kosmetyków nie będzie mydła…

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)