Ruszyła internetowa kampania nowego serwisu o tematyce kulinarnej Mniami.pl. Działania pod hasłem „Masz apetyt na nagrody?" obejmują m.in.: reklamę w internecie,  działania Social Media oraz PR.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny


Kampania zostanie przeprowadzona  we współpracy z siecią afiliacyjną Novem, która odpowiada za kreacje graficzne reklam oraz realizację kampanii afiliacyjnej. Celem kampanii jest pozyskanie użytkowników, jednocześnie przedstawiając najważniejsze funkcje serwisu. Każda osoba, która zarejestruje się w serwisie poprzez specjalną stronę konkursową i odpowie na pytanie konkursowe weźmie udział w rywalizacji o cenne nagrody. Dodatkowo kampanii towarzyszyć będzie wiele konkursów dla już zarejestrowanych użytkowników m.in.: wybór użytkowników miesiąca czy konkurs „Zaproś znajomych”, w których będzie można wygrać sprzęt AGD oraz bony pieniężne na zakupy.

Akcja swym zasięgiem obejmie szeroko pojęte działania w Internecie takie jak: kampanię afiliacyjną, działania SEO/SEM, Social Media i PR. Działania te mają również przedstawić potencjalnym użytkownikom funkcjonalności strony oraz korzyści jakie płyną z przystąpienia do grona Mniamkowiczów. Kampania skierowana jest do wszystkich, którzy uwielbiają kuchenne eksperymenty, wymianę kulinarnych doświadczeń, jak również dla internautów, którzy stawiają pierwsze kroki w nauce gotowania.

Mniami.pl to serwis kulinarny, który posiada dużą bazę przepisów oraz łatwą w obsłudze wyszukiwarkę („wpisz co masz w lodówce a my przedstawimy możliwe potrawy”, a także możliwość stworzenia menu na cały tydzień oraz listy zakupów i bezpośredniego jej zamówienia w partnerskim sklepie internetowym). Połączenie funkcji wyszukiwarki po składnikach oraz możliwości dokonywania zakupów w sklepie internetowym partnera z pewnością ułatwi wielu osobom przygotowywanie codziennych posiłków, a co więcej zaoszczędzi ich cenny czas. – mówi Krzysztof Herod, Prezes Zarządu firmy realizującej projekt. Oprócz podstawowych funkcji w portalu można znaleźć szereg informacji, ciekawe artykuły poświęcone ważnym wydarzeniom kulinarnym, recenzje książek kulinarnych, a także porady dietetyczne. Serwis stawia na interakcję, dlatego użytkownicy mogą dodawać własne przepisy oraz wypowiadać się na forum.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)