20 marca 2012 roku wystartował nowy serwis o golfie GRAWGOLFA.PL. Misją projektu jest promocja i szerzenie kultury gry w golfa w środowiskach biznesowych.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Portal GRAWGOLFA.PL wspiera szereg inicjatyw golfowych, jak: akademie golfa na polach całej Polski, turnieje golfowe, naukę golfa w plenerze. Celem portalu jest aktywna współpraca z ośrodkami golfowymi z Polski i z Europy.

Golf jest jedną z najbardziej popularnych dyscyplin sportowych na świecie. W golfa gra się niemal w każdym miejscu na ziemi. Wraz ze wzrostem liczby pól golfowych i samych golfistów, sport ten coraz bardziej oswaja na gruncie polskim. Dla nas golf to również pasja i styl życia, dla biznesu narzędzie wzmocnienia marki i jej wizerunku jako luksusowej i dodającej prestiżu – mówi Paulina Pajączkowska, redaktor serwisu GRAWGOLFA.PL.

Portal GRAWGOLFA.PL stworzony został z myślą o początkujących graczach, jak i tych, którzy postawili już swoje pierwsze kroki na polu golfowym. Dzięki różnorodności informacji na bieżąco publikowanych na portalu, pasjonaci gry w golfa mają szansę zapoznać się nie tylko z jego długoletnią historią, ale również odnaleźć się w świecie nowinek technicznych oraz aktualnych wydarzeń golfowych.

– To, co wyróżnia portal GRAWGOLFA.PL to podejście do tej fascynującej dziedziny sportu w bardzo wnikliwy oraz badawczy sposób, które ma na celu ułatwić moment wkroczenia w niezwykły świat golfa. Chcemy rozszerzać naszą działalność i docierać w ten sposób do świata biznesu, gdyż jesteśmy przekonani o korzyściach dla firm płynących z włączenia golfa do ich strategii komunikacji – mówi Anna Niemczycka-Gottfried, dyrektor generalna firmy Media&Work, która jest wydawcą serwisu.

GRAWGOLFA.PL to trzeci serwis, który obok portalu Rynek-Sztuki.pl i Inwestycje-Egzotyczne.pl dołączył do Grupy Media&Work. Reklama w grupie portali Media&Work jest gwarantem dotarcia z przekazem reklamowym do osób o wysokiej i bardzo wysokiej sile nabywczej, dzięki czemu doskonale wpisuje się target kampanii reklamowych z sektora superpremium.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)