20 marca 2012 roku wystartował nowy serwis o golfie GRAWGOLFA.PL. Misją projektu jest promocja i szerzenie kultury gry w golfa w środowiskach biznesowych.

Portal GRAWGOLFA.PL wspiera szereg inicjatyw golfowych, jak: akademie golfa na polach całej Polski, turnieje golfowe, naukę golfa w plenerze. Celem portalu jest aktywna współpraca z ośrodkami golfowymi z Polski i z Europy.

Golf jest jedną z najbardziej popularnych dyscyplin sportowych na świecie. W golfa gra się niemal w każdym miejscu na ziemi. Wraz ze wzrostem liczby pól golfowych i samych golfistów, sport ten coraz bardziej oswaja na gruncie polskim. Dla nas golf to również pasja i styl życia, dla biznesu narzędzie wzmocnienia marki i jej wizerunku jako luksusowej i dodającej prestiżu – mówi Paulina Pajączkowska, redaktor serwisu GRAWGOLFA.PL.

Portal GRAWGOLFA.PL stworzony został z myślą o początkujących graczach, jak i tych, którzy postawili już swoje pierwsze kroki na polu golfowym. Dzięki różnorodności informacji na bieżąco publikowanych na portalu, pasjonaci gry w golfa mają szansę zapoznać się nie tylko z jego długoletnią historią, ale również odnaleźć się w świecie nowinek technicznych oraz aktualnych wydarzeń golfowych.

– To, co wyróżnia portal GRAWGOLFA.PL to podejście do tej fascynującej dziedziny sportu w bardzo wnikliwy oraz badawczy sposób, które ma na celu ułatwić moment wkroczenia w niezwykły świat golfa. Chcemy rozszerzać naszą działalność i docierać w ten sposób do świata biznesu, gdyż jesteśmy przekonani o korzyściach dla firm płynących z włączenia golfa do ich strategii komunikacji – mówi Anna Niemczycka-Gottfried, dyrektor generalna firmy Media&Work, która jest wydawcą serwisu.

GRAWGOLFA.PL to trzeci serwis, który obok portalu Rynek-Sztuki.pl i Inwestycje-Egzotyczne.pl dołączył do Grupy Media&Work. Reklama w grupie portali Media&Work jest gwarantem dotarcia z przekazem reklamowym do osób o wysokiej i bardzo wysokiej sile nabywczej, dzięki czemu doskonale wpisuje się target kampanii reklamowych z sektora superpremium.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)