Serwisy zakupów grupowych w Polsce znajdują się w okresie dynamicznego rozwoju. Obok najpopularniejszych, działających głównie na rynku konsumenckim, pojawia się coraz więcej propozycji typu B2B kierowanych w szczególności do małych i średnich przedsiębiorstw. Spotyka się to z rosnącym zainteresowaniem firm szukających w czasie kryzysu możliwości obniżenia kosztów działania. Zwiększająca się konkurencja powoduje jednak, że nasilają się również zjawiska negatywne – w masie ofert wzrasta liczba pozornych promocji i usług niskiej jakości.

Aby temu przeciwdziałać portal solidnypartner.eu (platforma marketingowa związana z Programem „Solidny Partner” promującym rzetelność i odpowiedzialność w biznesie, realizowanym pod patronatem Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce i Prezesa NBP) oraz inicjator zakupów oszczędnościowych dla firm w Polsce, serwis B2B Deal, podjęły współpracę, w ramach której skierowano do laureatów Programu i innych rzetelnych firm specjalną ofertę zachęcającą do udziału w tym systemie zakupów i sprzedaży.

Celem portalu solidnypartner.eu jest prezentowanie wartościowych inicjatyw i dobrych firm oraz zachęcanie do współpracy z nimi, promowanie wysokiej jakości produktów i usług, a także ułatwianie kontaktów handlowych oraz przekonanie jego użytkowników (potencjalnych kontrahentów i klientów), że w gronie firm kierujących się zasadami rzetelności i odpowiedzialności standardem jest zawieranie wzajemnie korzystnych transakcji.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)