Serwisy zakupów grupowych w Polsce znajdują się w okresie dynamicznego rozwoju. Obok najpopularniejszych, działających głównie na rynku konsumenckim, pojawia się coraz więcej propozycji typu B2B kierowanych w szczególności do małych i średnich przedsiębiorstw. Spotyka się to z rosnącym zainteresowaniem firm szukających w czasie kryzysu możliwości obniżenia kosztów działania. Zwiększająca się konkurencja powoduje jednak, że nasilają się również zjawiska negatywne – w masie ofert wzrasta liczba pozornych promocji i usług niskiej jakości.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Aby temu przeciwdziałać portal solidnypartner.eu (platforma marketingowa związana z Programem „Solidny Partner” promującym rzetelność i odpowiedzialność w biznesie, realizowanym pod patronatem Przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce i Prezesa NBP) oraz inicjator zakupów oszczędnościowych dla firm w Polsce, serwis B2B Deal, podjęły współpracę, w ramach której skierowano do laureatów Programu i innych rzetelnych firm specjalną ofertę zachęcającą do udziału w tym systemie zakupów i sprzedaży.

Celem portalu solidnypartner.eu jest prezentowanie wartościowych inicjatyw i dobrych firm oraz zachęcanie do współpracy z nimi, promowanie wysokiej jakości produktów i usług, a także ułatwianie kontaktów handlowych oraz przekonanie jego użytkowników (potencjalnych kontrahentów i klientów), że w gronie firm kierujących się zasadami rzetelności i odpowiedzialności standardem jest zawieranie wzajemnie korzystnych transakcji.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)