27 marca br. wystartował nowy internetowy serwis społecznościowy. Ma zachęcić użytkowników do aktywnego życia nie tylko w sieci, ale poza nią.


Czy to możliwe, by internet ułatwił człowiekowi spędzanie więcej czasu poza nim? - Absolutnie - twierdzi Maurice Delbar, prezes projektu Realife. - Przez wiele lat, internet rozwijał się bardzo szybko i wkraczał w nasze życie tak agresywnie, że zatraciliśmy równowagę między światem rzeczywistym a wirtualnym. Nie wszystko, co rzeczywiste da się jednak zastąpić wirtualnością, zwłaszcza w sferze kontaktów międzyludzkich. Teraz ludzie potrzebują smakować na nowo rzeczywistości, a nasze przedsięwzięcie Realife chce im to ułatwiać - przekonuje Maurice Delbar.

Tak jak na innych serwisach, użytkownicy mogą dodawać znajomych, poznawać nowych. Życie towarzyskie nie będzie jednak toczyło się wyłącznie na czatach, jak np. na Facebooku. Projekt ma ułatwiać umawianie się na zewnątrz, w prawdziwym i pełnym atrakcji świecie. To istota Realife.

Podstawa świata Realife to grupy, w których członkowie będą wspólnie spędzać czas. Razem  będą korzystać z ciekawych wydarzeń, na które otrzymają atrakcyjne rabaty od partnerów serwisu. Wydarzenia to różne możliwości spotkań na zewnątrz. Będzie można korzystać z propozycji oferowanych przez partnerów, ale też przedstawiać własne pomysły i realizować je wspólnie z innymi użytkownikami Realife. W ten prosty sposób, Realife chce zachęcić ludzi do wyjścia na zewnątrz i odtworzenia naturalnych warunków prawdziwego życia towarzyskiego, w którym można się nie tylko poznać, ale i zaprzyjaźnić, a może nawet zakochać.

Serwis współpracuje z wieloma warszawskimi restauracjami, hotelami, obiektami sportowymi, biurami podróży i klubami. Prowadzone są rozmowy z kinami, zarówno mniejszymi jak i sieciami multipleksów. Bez wątpienia każdy znajdzie coś dla siebie. Dołączenie do serwisu i korzystanie z niego jest darmowe.

Realife został założony z połączenia kapitału polskiego i zagranicznego. Oferta wydarzeń będzie na początku skupiona w Warszawie, ale serwis planuje szybki rozwój i obecność w każdym polskim mieście. - Do końca 2012 roku chcemy mieć oferty dla naszych użytkowników w całej Polsce, a w 2013 planujemy ekspansję w innych krajach europejskich -  zapewnia Maurice Delbar.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)