W Internecie debiutuje konkursowy serwis dla graczy - Pogryw.pl. Oprócz konkursów dla internautów, oferuje innowacyjne rozwiązanie marketingowe – REKLAMĘ POTWIERDZONĄ™ w formie wideo. Reklamodawca płaci wyłącznie za obejrzaną, a nie wyświetloną reklamę.

Misją serwisu Pogryw.pl jest dostarczanie jego użytkownikom pozytywnych emocji, poprzez udostępnianie gier i konkursów z nagrodami. Obecnie serwis dostępny jest w wersji beta. Oficjalny start zaplanowano na początek czerwca 2012 roku.

Pogryw.pl jest skierowany do młodych osób, które lubią spędzać wolny czas w Internecie. Serwis został przygotowany w sposób prosty i intuicyjny. Proste są też zasady: każdy zalogowany użytkownik może grać codziennie i za darmo, a zwycięzcy wyłaniani są każdego dnia na jasnych zasadach, indywidualnie dostosowanych do danego konkursu.

Pogryw.pl, oprócz konkursów dla internautów, oferuje innowacyjne rozwiązanie marketingowe – REKLAMĘ POTWIERDZONĄ™ w formie wideo. Reklamodawca płaci wyłącznie za obejrzaną, a nie wyświetloną reklamę. Reklama łączy w sobie dużą skuteczność oraz precyzyjne targetowanie, a przede wszystkim jest nieinwazyjna dla odbiorców. Internauta potwierdzając obejrzenie reklamy, może jednocześnie grać o nagrody.

- Pogryw.pl wychodzi naprzeciw obecnym oczekiwaniom rynku reklamy internetowej, łącząc odbiorcę z przekazem oraz świadomie angażując w prezentowanie treści. Jest przy tym efektywny kosztowo dla reklamodawcy i jednocześnie przyjazny użytkownikowi - komentuje Paweł Gordon, dyrektor sprzedaży Pogryw.pl.

Dzięki swoistym cechom i specyficznemu środowisku oddziaływania na internautę reklama potwierdzona eliminuje zjawisko „banner blindness” - polegające na odruchowym ignorowaniu przez użytkowników elementów stron wyglądających jak reklamy.

Pogryw.pl, jeszcze przed startem serwisu internetowej, prowadził bardzo efektywne działania na Facebooku, zdobywając w niecały miesiąc ponad 14 tysięcy fanów. Na uwagę zasługuje przy tym ich zaangażowanie: wskaźnik „Osoby, które o tym mówią” momentami wynosił dla profilu Pogryw.pl nawet ponad 5,5 tys.

- Cieszymy się, że przejrzyste zasady gry na naszym fanpage’u znalazły uznanie w oczach użytkowników Facebooka. Liczymy na to, że dopracowana oraz rozbudowywana z czasem oferta gier i konkursów na naszej stronie internetowej znajdzie swoich sympatyków – mówi Jakub Kacprzak, dyrektor marketingu Pogryw.pl.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)