W Internecie debiutuje konkursowy serwis dla graczy - Pogryw.pl. Oprócz konkursów dla internautów, oferuje innowacyjne rozwiązanie marketingowe – REKLAMĘ POTWIERDZONĄ™ w formie wideo. Reklamodawca płaci wyłącznie za obejrzaną, a nie wyświetloną reklamę.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Misją serwisu Pogryw.pl jest dostarczanie jego użytkownikom pozytywnych emocji, poprzez udostępnianie gier i konkursów z nagrodami. Obecnie serwis dostępny jest w wersji beta. Oficjalny start zaplanowano na początek czerwca 2012 roku.

Pogryw.pl jest skierowany do młodych osób, które lubią spędzać wolny czas w Internecie. Serwis został przygotowany w sposób prosty i intuicyjny. Proste są też zasady: każdy zalogowany użytkownik może grać codziennie i za darmo, a zwycięzcy wyłaniani są każdego dnia na jasnych zasadach, indywidualnie dostosowanych do danego konkursu.

Pogryw.pl, oprócz konkursów dla internautów, oferuje innowacyjne rozwiązanie marketingowe – REKLAMĘ POTWIERDZONĄ™ w formie wideo. Reklamodawca płaci wyłącznie za obejrzaną, a nie wyświetloną reklamę. Reklama łączy w sobie dużą skuteczność oraz precyzyjne targetowanie, a przede wszystkim jest nieinwazyjna dla odbiorców. Internauta potwierdzając obejrzenie reklamy, może jednocześnie grać o nagrody.

- Pogryw.pl wychodzi naprzeciw obecnym oczekiwaniom rynku reklamy internetowej, łącząc odbiorcę z przekazem oraz świadomie angażując w prezentowanie treści. Jest przy tym efektywny kosztowo dla reklamodawcy i jednocześnie przyjazny użytkownikowi - komentuje Paweł Gordon, dyrektor sprzedaży Pogryw.pl.

Dzięki swoistym cechom i specyficznemu środowisku oddziaływania na internautę reklama potwierdzona eliminuje zjawisko „banner blindness” - polegające na odruchowym ignorowaniu przez użytkowników elementów stron wyglądających jak reklamy.

Pogryw.pl, jeszcze przed startem serwisu internetowej, prowadził bardzo efektywne działania na Facebooku, zdobywając w niecały miesiąc ponad 14 tysięcy fanów. Na uwagę zasługuje przy tym ich zaangażowanie: wskaźnik „Osoby, które o tym mówią” momentami wynosił dla profilu Pogryw.pl nawet ponad 5,5 tys.

- Cieszymy się, że przejrzyste zasady gry na naszym fanpage’u znalazły uznanie w oczach użytkowników Facebooka. Liczymy na to, że dopracowana oraz rozbudowywana z czasem oferta gier i konkursów na naszej stronie internetowej znajdzie swoich sympatyków – mówi Jakub Kacprzak, dyrektor marketingu Pogryw.pl.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)