Właściciel małej firmy pracujący mobilnie w branży IT, korzystający głównie z połączeń krajowych i faxu. O FreecoNet dowiedział się od znajomych, a niskie ceny połączeń i usług dodanych skłoniły go do związania się z marką. W dłuższej perspektywie zależy mu na zachowaniu dotychczasowej stabilności i bezawaryjności platformy. Oto statystyczny klient biznesowy telefonii VoIP, wynika z badania, jakie FreecoNet, posiadający aż 40 proc. udziału w rynku VoIP, przeprowadził w połowie marca br. Raport wskazuje na rosnącą popularność telefonii VoIP w nowych branżach i sektorach rynku.

FreecoNet, według danych z raportu, posiada ponad 20 tys. użytkowników biznesowych. Badanie mające na celu poznanie opinii klientów na temat platformy przeprowadzono w marcu br.

UŻYTKOWNICY ZADOWOLENI Z OBSŁUGI KLINETA

Użytkownicy są zadowoleni z jakości obsługi klienta FreecoNet, oceniając jako dobry lub bardzo dobry zarówno kontakt mailowy (60 proc.), jak i telefoniczny (48 proc.) z konsultantami.

- We FreecoNet stawiamy na jakość – zarówno jeśli chodzi o usługi, jak i obsługę klienta. Cieszy nas fakt, że użytkownicy docenili starania naszych pracowników i są zadowoleni z tego, co im proponujemy. Wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom od ubiegłego roku wydłużyliśmy godziny pracy Biura Obsługi Klienta, a nasi konsultanci cyklicznie uczestniczą w warsztatach i szkoleniach podnoszących ich kwalifikacje. Chcemy bowiem, aby obsługa klienta we FreecoNet była na najwyższym poziomie. – informuje Paweł Gruszecki, Business Line Manager marki FreecoNet, Aiton Caldwell SA.

PRZYSZŁOŚĆ WE FREECONET

Za najbardziej atrakcyjną usługę, która mogłaby się znaleźć w ofercie FreecoNet, klienci wybrali konfiguratory usług (34,72 proc.) oraz konsolę sekretarską (27,48 proc.) – rozwiązanie umożliwiające zarządzanie połączeniami w firmie. Niemniej, w perspektywie dalszego rozwoju dla użytkowników FreecoNet, największe znaczenie ma zapewnienie stabilności i bezawaryjności telefonii internetowej, co deklaruje ponad 61 proc. respondentów. Z kolei blisko 30 proc. liczy na poszerzenie dotychczasowej oferty o inne usługi dodatkowe.

Raport znajduje się także pod tym linkiem.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)