Eksperci z firmy FreshMail po raz czwarty dokonali analizy technologii CSS w aplikacjach pocztowych. Konsekwencją tego jest obszerny raport, mający na celu pomoc koderom i osobom związanym z e-mail marketingiem w unikaniu podstawowych błędów podczas przygotowywania e-mailingów i zapobieganiu efektowi tzw. “rozsypanego szablonu”.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Ze względu na to, że zastosowanie CSS nie ominęło e-marketingu, w którym arkusze stylów wyznaczyły nowe trendy w projektowaniu szablonów mailingowych, a także na duże zainteresowanie poprzednimi raportami postanowiliśmy po raz kolejny przeprowadzić badania i podzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem w tworzeniu profesjonalnych szablonów mailingowych. Po raz pierwszy w raporcie przeanalizowane zostały właściwości technologii CSS 3, mogące mieć zastosowanie w e-mail marketingu.

Raport, czyli unikalna baza wiedzy na temat właściwości CSS obsługiwanych przez poszczególne aplikacje pocztowe, ma na celu prezentację podstaw merytorycznych umożliwiających przygotowanie szablonu e-mailingu, którego wygląd w poszczególnych klientach pocztowych i webmailach nie będzie różny od zamierzeń jego projektantów.

Całość raportu to aż 80 stron zawierających analizę 19 przetestowanych aplikacji pocztowych [programów desktopowych i aplikacji webowych]. Przy interpretacji wyników wzięto pod uwagę wpływ 4 najpopularniejszych rodzin przeglądarek internetowych na sposób prezentacji szablonów mailingowych. W ramach badań nad technologią CSS wykonaliśmy szereg testów opartych na specjalnie przygotowanych szablonach e-mailingowych, które dostarczyły informacji na temat interpretacji właściwości CSS w poszczególnych narzędziach.

Specjaliści z FreshMaila przygotowali także „przepis” na idealny, jak i przykładowy mailing. Czyli jak przygotować kreację tak, aby nie było znaczących różnic w jej wyświetlaniu ze względu na aplikację lub przeglądarkę wykorzystywaną przez odbiorcę do sprawdzania poczty.

Pełna wersja raportu do pobrania: www.freshmail.pl/css

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)