6win.pl, bron.pl, strefahobby.pl to kolejne sklepy internetowe, które zdecydowały się na zautomatyzowanie marketingu za pomocą systemu marketing automation. System monitoruje zachowanie klienta na stronie sklepu i automatycznie wysyła dopasowane do zainteresowań oferty handlowe generując wyższą sprzedaż i obniżając koszty działania sklepów.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Wg raportu Forrester Research firmy wykorzystujące marketing automation osiągają do 50% wzrost sprzedaży, a dopasowane oferty wysyłane za pośrednictwem systemu marketing automation osiągają nawet 100% wyższe współczynniki otwarć i kliknięć niż tradycyjne e-mailingi handlowe.

Wg firmy badawczej Gartner, firmy wykorzystujące marketing automation osiągają o 40% wyższy zwrot z inwestycji w marketing. Pierwsze systemy marketing automation powstały w USA zaledwie 10 lat temu, gdzie aktualnie korzysta z nich ok. 30% firm. W Polsce, pierwszym tego typu systemem jest SALESmanago, który jest wykorzystywany już przez ponad 200 firm. Wśród nich silną reprezentację ma segment eCommerce, z liderami w swoich kategoriach takimi jak Rainbow Tours, ESKK, 6win.pl, bron.pl, strefahobby.pl, optotech.pl i wiele innych.

– Kierowanie dopasowanej oferty do konkretnej osoby we właściwym czasie powoduje znaczny wzrost skuteczności sprzedaży. Ponadto marketing automation to oszczędność dużej ilości czasu pracy koniecznego do ręcznego wysyłania ofert – mówi Grzegorz Błażewicz, założyciel firmy Benhauer, która stworzyła system SALESmanago.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)