Niemal każdego miesiąca w kalendarzu imprez branżowych przybywa kolejna konferencja na temat rozwoju i trendów w Internecie. Ale tylko w Rzeszowie mają szansę spotykać się i podyskutować na temat Sieci przedstawiciele różnych środowisk, odmiennych obszarów nauki czy biznesu, i to w międzynarodowym gronie. Tegoroczna konferencja InternetBeta potrwa od 26 do 28 września.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Eksperyment zebrania w jednym miejscu socjologów, psychologów, medioznawców, webmasterów, przedstawicieli branży marketingowej i twórców start-upów odbędzie się już po raz czwarty. – Zapraszamy wszystkich, dla których Internet i nowe media to zarówno pasja, jak i naturalne środowisko codziennej pracy – zachęca Mateusz Tułecki, pomysłodawca i organizator konferencji.

Gwiazdozbiór Bety

Chyba żadna inna konferencja nie gromadzi tylu ekspertów od Internetu na jednym metrze kwadratowym co InternetBeta. I tym razem w Rzeszowie pojawią się najgorętsze nazwiska w branży. Wśród gwiazd wydarzenia będzie m.in. Andrew Keen – autor bestselleru „Kult amatora” oraz książki „Digital vertigo”. Przybędą także: amerykański fotograf Bob Carey (TheTutuProject), Chris Speed z Uniwersytetu w Edynburgu (na co dzień zgłębia temat wpływu technologii na architekturę krajobrazu; wraz z uczestnikami wydarzenia przyjrzy się artefaktom w Internecie), Irena Pereyra oraz Anton Repponen z Fantasy Interactive czy polski poeta i dziennikarz Jarosław Lipszyc.

Nie zabraknie tematów do inspiracji. O tym, dlaczego crowdsourcingowe projekty wideo zyskują na znaczeniu w komunikacji z konsumentami, opowie Jan Kasprzycki-Rosikoń, dyrektor zarządzający MillionYou.com, pierwszej w Polsce marketingowej platformy crowdsourcingowej. Jednym z prelegentów będzie też 11-letni Krystian Gontarek, twórca projektu GameTeller.net do rekomendacji gier, który zdobył drugą nagrodę jury w Startup Weekend Kraków.

Ponadto, prelekcje wygłoszą ludzie, którzy zarabiają na życie, pracując pod szyldami takich marek jak Google, Spotify, iTraff Technology, Brand24 czy Adtaily.

Networking z niespodziankami

Uczestnicy poprzednich edycji dobrze wiedzą, że prócz intelektualnej gratki w postaci ciekawych wystąpień i prelekcji InternetBeta to obietnica intensywnego networkingu, szansa na zawarcie trwałych biznesowych znajomości. Atutem eventu jest też sama lokalizacja. Rzeszów i znajdująca się w pobliżu Kielnarowa to miejsca, które pozwalają odciąć się na chwilę od bieżących spraw.

Atrakcją tegorocznego kongresu, oprócz afterparty (te imprezy stały się już legendą), będą trzy questy przygotowane przez specjalistów z firmy Planet PR. Zastosowali oni mechanizmy grywalizacji, gier miejskich i marketingu narracyjnego, by ci, którzy podejmą wyzwanie, mogli poznać nieznane oblicze stolicy Podkarpacia.

Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wśród parterów InternetBeta 2012 są m.in.: Rzeszów – Stolica Innowacji, IAB Polska, HP oraz Empathy – Internet Software House. Więcej informacji na temat konferencji, a także szczegóły dotyczące rejestracji i biletów znajdują się na stronie www.internetbeta.pl.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)