Niemal każdego miesiąca w kalendarzu imprez branżowych przybywa kolejna konferencja na temat rozwoju i trendów w Internecie. Ale tylko w Rzeszowie mają szansę spotykać się i podyskutować na temat Sieci przedstawiciele różnych środowisk, odmiennych obszarów nauki czy biznesu, i to w międzynarodowym gronie. Tegoroczna konferencja InternetBeta potrwa od 26 do 28 września.

Eksperyment zebrania w jednym miejscu socjologów, psychologów, medioznawców, webmasterów, przedstawicieli branży marketingowej i twórców start-upów odbędzie się już po raz czwarty. – Zapraszamy wszystkich, dla których Internet i nowe media to zarówno pasja, jak i naturalne środowisko codziennej pracy – zachęca Mateusz Tułecki, pomysłodawca i organizator konferencji.

Gwiazdozbiór Bety

Chyba żadna inna konferencja nie gromadzi tylu ekspertów od Internetu na jednym metrze kwadratowym co InternetBeta. I tym razem w Rzeszowie pojawią się najgorętsze nazwiska w branży. Wśród gwiazd wydarzenia będzie m.in. Andrew Keen – autor bestselleru „Kult amatora” oraz książki „Digital vertigo”. Przybędą także: amerykański fotograf Bob Carey (TheTutuProject), Chris Speed z Uniwersytetu w Edynburgu (na co dzień zgłębia temat wpływu technologii na architekturę krajobrazu; wraz z uczestnikami wydarzenia przyjrzy się artefaktom w Internecie), Irena Pereyra oraz Anton Repponen z Fantasy Interactive czy polski poeta i dziennikarz Jarosław Lipszyc.

Nie zabraknie tematów do inspiracji. O tym, dlaczego crowdsourcingowe projekty wideo zyskują na znaczeniu w komunikacji z konsumentami, opowie Jan Kasprzycki-Rosikoń, dyrektor zarządzający MillionYou.com, pierwszej w Polsce marketingowej platformy crowdsourcingowej. Jednym z prelegentów będzie też 11-letni Krystian Gontarek, twórca projektu GameTeller.net do rekomendacji gier, który zdobył drugą nagrodę jury w Startup Weekend Kraków.

Ponadto, prelekcje wygłoszą ludzie, którzy zarabiają na życie, pracując pod szyldami takich marek jak Google, Spotify, iTraff Technology, Brand24 czy Adtaily.

Networking z niespodziankami

Uczestnicy poprzednich edycji dobrze wiedzą, że prócz intelektualnej gratki w postaci ciekawych wystąpień i prelekcji InternetBeta to obietnica intensywnego networkingu, szansa na zawarcie trwałych biznesowych znajomości. Atutem eventu jest też sama lokalizacja. Rzeszów i znajdująca się w pobliżu Kielnarowa to miejsca, które pozwalają odciąć się na chwilę od bieżących spraw.

Atrakcją tegorocznego kongresu, oprócz afterparty (te imprezy stały się już legendą), będą trzy questy przygotowane przez specjalistów z firmy Planet PR. Zastosowali oni mechanizmy grywalizacji, gier miejskich i marketingu narracyjnego, by ci, którzy podejmą wyzwanie, mogli poznać nieznane oblicze stolicy Podkarpacia.

Organizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Wśród parterów InternetBeta 2012 są m.in.: Rzeszów – Stolica Innowacji, IAB Polska, HP oraz Empathy – Internet Software House. Więcej informacji na temat konferencji, a także szczegóły dotyczące rejestracji i biletów znajdują się na stronie www.internetbeta.pl.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)