Co łączy czytelników książek i fanów marki Škoda? Obie te grupy doskonale wiedzą co dobre. 1 sierpnia rozpoczął się wspólny projekt Škody - lidera sprzedaży nowych samochodów na polskim rynku i lubimyczytać.pl - największego polskiego serwisu czytelniczego. „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!”, to kolejna odsłona programu rekomendacji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

W ramach akcji „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!” Škoda zaprasza internautów do wspólnego wyłonienia najlepszych książek w sześciu sugestywnych kategoriach tematycznych: Trup w bagażniku, czyli kryminał wszech czasów; Kierunkowskazy, czyli książki, które wyznaczają wartości; Bez hamulców, czyli kontrowersyjne arcydzieło; Na wstecznym biegu, czyli wycieczka w przeszłość; Na tylnym siedzeniu, czyli książka o wielkiej miłości oraz Wehikuł czasu, czyli najlepsza książka fantasy. Książki, które otrzymają największą liczbę głosów zostaną wydane w formie audiobooków i stworzą kolekcję „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Czytelnicza kampania potrwa aż pół roku – w tym czasie co miesiąc w głosowaniu zostanie wyłoniona jedna książka.

Dodatkową atrakcją będzie cykliczny konkurs na najlepszą recenzję, w którym będzie można wygrać wartościowe nagrody. Plebiscyt już dostępny jest na stronie www.lubimyczytac.pl/skodawieszcodobre.

- Rozpoczęcie akcji z lubimyczytać.pl to dla nas wspaniałe uzupełnienie programu rekomendacji „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Nie ulega wątpliwości, że czytanie to domena ludzi, którzy wiedzą co dobre. Z tego powodu czytelnictwo zawsze było w obszarze zainteresowań „ŠKODA. Wiesz co dobre!”. Do niedawna wydawało się, że ma ono charakter bardzo indywidualny – czytamy w domu, w tramwaju, jesteśmy sam na sam z książką. Okazuje się, że czytelnicy tworzą bardzo silne i aktywne społeczności, stanowiące platformę wymiany informacji o książkach z rozbudowanym systemem recenzji i poleceń. W takiej przestrzeni nie mogło zabraknąć „ŠKODA. Wiesz co dobre!- mówi Arkadiusz Miłek, odpowiedzialny w Skoda Polska za program „ŠKODA. Wiesz co dobre!

Kampania „ŠKODA. Czytam, bo wiem co dobre!” potrwa do końca stycznia 2013 roku. Kolekcja audiobooków, która będzie jej zwieńczeniem, trafi do sprzedaży w najlepszych sklepach internetowych. Produkcją i dystrybucją nagrań zajmie się Audioteka.pl. Pierwsze nagranie pojawi się w sklepach już w październiku. Fanów książek do słuchania zachęci z pewnością cena: dzięki sponsoringowi Škody audiobooki będą sprzedawane nawet z 50% rabatem.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)