Trendy obserwowane w USA i Europie wskazują na spadek popularności największych formatów sklepowych. Bardziej zamożni (a więc i bardziej atrakcyjni dla retailerów) klienci poszukują formatów, które odpowiadają ich stylowi życia i odczuciom estetycznym. Umiejętne wykorzystanie tych tendencji stwarza zupełnie nowe perspektywy dla rozwoju sieci handlowych. Jakie są szanse i zagrożenia? Jakie będzie znaczenie e-Commerce? Jak zmieni się pojęcie “marki”? Co oznacza pojęcie “know your limits”? Jaki będzie wpływ coraz nowszych technologii na handel tradycyjny? Jak stworzyć unikalne cechy, aby je potem wykorzystać ? Odpowiedzi na te wszystkie pytania podczas konferencji Retail Design Conference & Expo 2012 udzieli Joe Bona – doświadczony wizjoner w zakresie store brandingu.

Pełna treść artykułu dostępna dla naszych stałych czytelników

Dołącz do naszego newslettera lub podaj swój adres, jeśli już jesteś naszym subskrybentem

Partner technologiczny

Joseph Bona od ponad 30 lat realizuje projekty z zakresu retail designu. Działał na terenie 6 kontynentów, co pozwala mu na połączenie spojrzenia na globalne trendy z praktyczną wiedzą o tym, jak dostosować się do rynków lokalnych. Założyciel GroupRed, którą w 2007 roku połączył z firmą CBX – obecnie pełni w niej funkcję prezesa i dyrektora retail designu. Przed GroupRed, Joe pełnił funkcję CEO w CDI, gdzie pracował przez ponad 20 lat. W swojej karierze nadzorował wiele projektów dla sieci handlowych na całym świecie. Wśród jego klientów są m. in. Pathmark Supermarkets, Stop & Shop Supermarkets, ChevronTexaco, Daiei Supermarket, Frito-Lay, Nestle czy PKN Orlen (projekt Stop Cafe) i wiele innych. Jego prace zdobyły liczne międzynarodowe nagrody desingnerskie, wielokrotnie uczestniczył też w prestiżowych konferencjach jako key speaker. 23 października pojawi się w Polsce na specjalne zaproszenie ECP Media – organizatora Retail Design Conference & Expo 2012.

Retail Design Conference & Expo 2012 to wyjątkowe spotkanie, podczas którego przedstawiciele firm specjalizujących się w aranżacji wnętrz sklepowych, architekci, dostawcy mebli sklepowych, oświetlenia i wszystkiego, co decyduje o charakterze placówki handlowej, wymieniają się wiedzą i doświadczeniem z osobami decydującymi o rozwoju sieci handlowych w Polsce. Konferencja i towarzysząca jej wystawa będzie miała miejsce 23 października 2012 w hotelu Novotel Warszawa Airport. Więcej informacji o wydarzeniu znajduje się na stronie www.redesign2012.pl.

źródło: informacja prasowa

Komentarze (0)